Słowo kluczowe: GfK Polonia RSS
-
2021-02-19 08:33
Sprzedaż roślinnych imitacji mięsa podwoiła się w rok
Alternatywy dla odzwierzęcych produktów szturmem podbijają polski rynek; taki nabiał kupuje już co trzecie gospodarstwo domowe w Polsce – wynika z danych GfK Polonia, opublikowanych w piątkowej "Rzeczpospolitej".
-
-
2020-05-19 15:31
Szymon Mordasiewicz GfK: Bezpieczeństwo staje się nowym convenience
W pierwszym kwartale tego roku wzrost wartości zakupów FMCG robionych przez internet wyniósł 30 proc. i nie wygląda na to, wzrosty miały spowolnić – mówił Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Panelu Gospodarstw...
-
2019-12-18 11:48
GfK: Polski konsument ma w promieniu 600 m średnio 12 sklepów, w tym 7 to małe placówki
Małoformatowe sklepy podbijają serca polskich konsumentów. Dzięki coraz bogatszej ofercie i ogromnej dostępności, coraz skuteczniej rywalizują z punktami specjalistycznymi i wygrywają wyścig o klienta udającego się po...
-
2019-04-26 15:40
Pomimo negatywnego wizerunku Polscy konsumenci wciąż kupują ryby
- 98,6 proc. gospodarstw domowych w Polsce kupuje ryby. Dzieje się tak pomimo tego, że w sieci przeczytamy mnóstwo negatywnych opinii na temat ryb, np. że "karp został wprowadzony na stoły katolików przez PZPR” - mówił Grzegorz Mech, Strategic Insight Manager w GfK Polonia podczas VI Kongresu Rybnego.
-
2018-08-20 12:13
GfK: Małe sklepy w odwrocie, rośnie liczba i konkurencyjność dyskontów
Analiza struktury handlu detalicznego wskazuje, iż podobnie jak w poprzednich latach, także w roku ubiegłym segment handlu wielkoformatowego odnotował wzrost pod względem liczby placówek. W szczególności dotyczy to...
-
2018-07-24 12:58
GfK: Polska zajmuje 29. miejsce w rankingu siły nabywczej w Europie
Belgia, Chorwacja, Włochy i Polska to cztery objęte badaniem europejskie rynki detaliczne, różniące się znacznie pod względem wielkości, liczby ludności, ogólnej siły nabywczej i siły nabywczej dla poszczególnych...
-
2018-05-18 12:38
GfK: Biedronka i Lidl mają najwięcej lojalnych klientów
Analizując wskaźnik rekomendacji Net Promoter Score (NPS) dla sieci handlowych, określający stopień lojalności klientów, najwyższe wartości osiągnął on w przypadku sklepów sieci Biedronka i Lidl. Dla obu sieci wartość...
-
2018-05-14 14:24
Badanie GFK i Clue: Zaczynamy czuć się zmęczeni nowymi technologiami
Chociaż często z własnej woli jesteśmy zanurzeni w świecie cyfrowym, wyraźnie zaczynamy odczuwać zmęczenie. To ma wpływ na nasze decyzje konsumenckie. Nie od razu kupujemy nowości, które pojawiły się na rynku, coraz...
-
2017-11-07 14:35
FRSiH 2017: Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów
Grupy millenialsów i "Henryków" są ciekawe, ale i pełne sprzeczności. Dlatego chcąc do nich dotrzeć warto pamiętać, że faktyczne zachowania konsumentów różnią się od deklaracji wyrażanych przez nich w badaniach - to wnioski płynące z sesji "Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów".
-
2017-09-27 15:02
GfK: Rynek gamingowy notuje stały wzrost
W pierwszej połowie 2017 roku segment sprzętu przeznaczonego do gier znacząco przyczynił się do wzrostu przychodów producentów komputerów oraz urządzeń peryferyjnych na rynku B2C. Oprócz komputerów stacjonarnych i notebooków, na stałym wzroście popularności gier elektronicznych skorzystała również kategoria akcesoriów - to wnioski z badania GfK Polonia.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- Wt 20:33 KPRM zaprasza polskie firmy do Europejskiej Koalicji na Rzecz Ekologicznej...
- Wt 18:39 Jak Amazon zmieni układ sił w e-handlu?
- Wt 18:16 Akcja promująca nowy Danone w Żabce zakończona przed czasem
- Wt 18:06 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- Wt 17:05 31 polskich firm w rankingu najszybciej rozwijających się firm "Financial Times"
- Wt 16:52 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
- Wt 16:35 21 obiektów po serwisach samochodowych zmieni szyld na Media Expert
- Wt 15:37 Restauratorzy są uporczywie nękani? Tak uważa Konfederacja
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.