Gfk RSS Analizy Dzień Matki obchodzimy w tym roku raczej skromnie, Dzień Ojca również Analizy Nastroje konsumenckie: Jest źle, ale nie tak źle jak się spodziewaliśmy Analizy Polacy są gotowi zapłacić więcej, gdy produkt jest energooszczędny Analizy Polacy zaciskają pasa, ale z Netflixa nie zrezygnują Detal Polska klasa średnia ubożeje. Wzrost płac nie nadąża za wzrostem cen Detal Upominek zamiast goździka. Ile wydamy na Dzień Kobiet? Detal Tańsze zamienniki, czekanie na promocje i odkładanie dużych wydatków - tak żyją Polacy Detal Kupujemy mniej kosmetyków. „Ma być tanio, a nie eko” Detal Inflacja popsuje Walentynki. Wydamy mniej niż 100 zł na prezent Detal Nastroje polskich konsumentów wciąż kiepskie, choć widać poprawę Detal GfK: Rynek soczewek rośnie, sprzedaż wzrosła dwukrotnie w ciągu pięciu lat Detal GfK: Sprzedaż telewizorów spadła o ponad 20 proc. Reklama Następna strona