Havas Media RSS Detal Lidl wybrał agencję do obsługi kampanii digitalowych Detal Allegro, Google, Rossmann, Samsung i Wedel - te marki mają w Polsce siłę! Detal IKEA przenosi się z R4S do Havas PR Detal 40 proc. badanych chce pozostać przy nawyku gotowania w domu Detal Przybywa przeciwników ograniczeń handlu w niedziele Detal Badanie: Obecność na festiwalu Pol'and'Rock dobrym ruchem Lidla Detal Ekspert: Lidl jest ważny dla konsumentów, bo inspiruje i edukuje Detal Polacy o zakazie handlu: Dwie handlowe niedziele były znacznie lepszym rozwiązaniem Non-food Nivea i Ziaja to marki kosmetyczne, które najwięcej wnoszą w życie konsumentów Detal Współcześni konsumenci chcą kupować bez poczucia winy Detal Konsumencka promocja Red Bulla w Biedronce Detal Marka Tarczyński będzie kontynuować współpracę z Havas Media Reklama Następna strona