Hubstyle RSS Non-food Hubstyle przejmuje firmę gamingową i negocjuje sprzedaż marek odzieżowych Non-food HubStyle zmieni branżę? Odzieżowe marki mogą zostać wystawione na sprzedaż Non-food Odzieżowa spółka sprzedaje więcej środków ochronnych niż ubrań Non-food Odzieżowa marka Sugarfree sprzedała maseczki za 1,66 mln zł Non-food Polska marka odzieżowa z ponad 100-proc. wzrostem sprzedaży dzięki wprowadzeniu środków ochrony do portfolio Non-food Współpraca z Lidlem i Biedronką przyniosła HubStyle ponad 3,15 mln zł przychodów Non-food Po Lidlu czas na Biedronkę. Odzież od HubStyle w kolejnej sieci dyskontów Non-food Umowa z Lidlem wywindowała grudniowe wyniki HubStyle Detal Marka Sugarfree pojawi się w Lidlu Non-food Spada sprzedaż HubStyle Detal Właściciel Sugarfree ze stratą 3,41 mln zł Non-food Wyższa sprzedaż marek HubStyle w sierpniu Reklama Następna strona
Non-food Polska marka odzieżowa z ponad 100-proc. wzrostem sprzedaży dzięki wprowadzeniu środków ochrony do portfolio