Instytut Logistyki i Magazynowania RSS Detal GDSN dostosowuje procedurę wymiany danych do potrzeb handlu tradycyjnego jak i internetowego Detal Magazyn 7R Logistics obsłuży Światowe Dni Młodzieży Detal Carrefour wdraża system synchronizacji danych. Obniży koszty w łańcuchu dostaw E-commerce GS1 Polska i IGE tworzą standard opisów produktów w e-sklepach Detal Małe firmy jeszcze przez 2 dni mogą składać wnioski o dofinansowanie usług doradczych Detal 60 proc. produktów uznanych w 2013 r. za niebezpieczne to produkty dla dzieci Detal VI FRSiH: Wirtualne sklepy dają przewagę marketingową sieci Detal 300 e-delikatesów musi zainwestować w nowe opisy sprzedawanych produktów Detal Jeronimo Martins chce objąć kodami GS1 ok. 10 proc. asortymentu Detal Produkty kosmetyczne będą musiały być w pełni identyfikowane dzięki numerowi partii produkcyjnej E-commerce "Tajemniczy klienci" zawitali do sklepów internetowych Detal GS1: Sieci tracą klientów i zyski przez źle oznakowane kody kreskowe Reklama Następna strona
Detal Produkty kosmetyczne będą musiały być w pełni identyfikowane dzięki numerowi partii produkcyjnej