Karolina Zajdel-Pawlak RSS Detal NielsenIQ: 56 proc. Polaków ma pieniądze tylko na podstawowe potrzeby Detal Zrównoważony rozwój coraz ważniejszy dla konsumentów, ale jest haczyk Detal Kupujemy więcej produktów brandowych niż przed pandemią Detal Nielsen: Koszyk FMCG w 2020 roku wzrósł o 4,9 proc. Beneficjentem dyskonty Detal Internetowe FRSiH: Higiena i cena. Polacy kupują inaczej, trendy przyspieszają (pełna relacja) Detal Karolina Zajdel-Pawlak, Nielsen, panelistką Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu Detal EEC2020: Konsument jutra – pełna relacja i video Detal “Homebody economy” - gospodarka pod własnym dachem nowym trendem konsumenckim Detal Co drugi Polak uważa, że teraz jest dobry czas na wydawanie pieniędzy Detal Szymon Mordasiewicz pokieruje Panelem Gospodarstw Domowych GfK Reklama