Katarzyna Czuchaj-Łagód RSS E-commerce Konsumenci wypracowali sobie optymalne ścieżki zakupowe Detal Połowa konsumentów nie akceptuje swojego wyglądu. Marki mogą na tym zyskać E-commerce Kupujący online gotowi dopłacić za przesyłkę opakowaną ekologicznie E-commerce Kupujący w sieci wymuszą zmianę e-handlu na bardziej eko? E-commerce Ekspert: Rynek maszyn paczkowych jest kuszący dla wielu podmiotów E-commerce Listy zakupowe sposobem na lojalizację e-konsumentów E-commerce Raport: 80 proc. internautów nie wyobraża sobie, by kupować tylko online E-commerce InPost rusza z paczkomatami na podbój Europy. Czy zagrozi mu konkurencja? E-commerce Przed e-commerce ogromne perspektywy rozwoju. Potwierdził to debiut Allegro Detal Co piąta Polka interesuje się technologią i ekologią E-commerce Prezes IGE: E-grocery rozwija się w całym kraju dzięki działaniom Carrefoura i Biedronki, Lidla i Auchan E-commerce Raport Mobile Institute i e-Izby: 45 proc. Polaków rzadziej robi zakupy w sklepach tradycyjnych Reklama Następna strona
E-commerce Prezes IGE: E-grocery rozwija się w całym kraju dzięki działaniom Carrefoura i Biedronki, Lidla i Auchan
E-commerce Raport Mobile Institute i e-Izby: 45 proc. Polaków rzadziej robi zakupy w sklepach tradycyjnych