Słowo kluczowe: Lidl RSS
-
2021-03-04 17:49
GIS wycofuje mięso marki wyprodukowanej dla Lidla
W wyniku działań urzędowych Inspekcji Weterynaryjnej wykryto Salmonella z grupy O:9 w 4 z 5 próbek produktu mięso mielone z fileta kurczaka - podał GIS. Chodzi o Mięso mielone z fileta kurczaka 400G marki Rzeźnik, wyprodukowane przez Animex Kutno dla Lidl sp. z o.o.
-
-
2021-03-04 14:48
Biedronka i Lidl przeceniają gruszki
Po dużych promocjach jabłek w sieci dyskontów, przyszedł czas na gruszki. W poniedziałkowej gazetce reklamowej Lidla polskie gruszki kosztowały 2,79 zł. Teraz z ofensywą rusza Biedronka.
-
2021-03-03 12:20
Lidl sprzedaje artykuły z granulatu pozyskanego od PreZero
Lidl wprowadza do oferty artykuły w co najmniej 95% z tworzyw pochodzących z recyklingu. Granulat do wytworzenia produktów firma pozyskała od PreZero, spółki z Grupy Schwarz.
-
2021-03-02 13:20
Lidl z 14. sklepem w Katowicach
4 marca, Lidl otworzy swój 14. obiekt w Katowicach, przy ul. Panewnickiej 238.
-
2021-03-01 14:17
Lidl zwiększył wydatki reklamowe
W styczniu 2021 roku wszystkie media odnotowały spadki wpływów z reklam. Kina nie zarobiły na reklamie nic, a wydatki w magazynach i na reklamę zewnętrzną zmalały rok do roku o ponad jedną trzecią. Czołowy reklamodawca - firma Aflofarm - też zredukował swój budżet. Znacząco wzrosły z kolei wydatki reklamowe Neonetu i firmy Terg - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
-
2021-03-01 11:00
Budowa centrum handlowego w Jędrzejowie na finiszu, wśród najemców Lidl
Niebawem nastąpi otwarcie obiektu handlowego „Sekunda” w Jędrzejowie. Budowa jest bardzo zaawansowana a poziom komercjalizacji przekroczył 96 proc.
-
2021-03-01 10:13
Lidl wchodzi do Macedonii
Po Słowenii, Chorwacji i Serbii niemiecki dyskonter Lidl wszedł do Macedonii Północnej.
-
2021-03-01 08:52
Luty w handlu: Ofensywa e-commerce, nowy szyld na rynku dyskontów
Na polskim rynku e-commerce robi się coraz ciekawej. Allegro i InPost nie zwalniają tempa, a w pościg rusza Amazon. Kto wygra wyścig o konsumenta?
Powody do radości ma Żabka, która w lutym otworzyła sklep nr... -
2021-02-26 11:51
Lidl Polska przedstawił stanowisko w zakresie gospodarki wodnej
- Sieć Lidl Polska kwestię deficytu wody traktuje priorytetowo. Część przychodów firmy pochodzi z produktów rolnych, a ponieważ rolnictwo wykorzystuje duże ilości wody, powinno uczestniczyć w ograniczaniu negatywnych skutków tego zużycia - deklaruje sieć.
-
2021-02-25 14:06
Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
„Ranking sieci handlowych w Polsce”, przygotowany przez Listonic, drugi rok z rzędu otwiera Lidl z poparciem 35,84% konsumentów. Biedronka zwiększyła swoją popularność w stosunku do roku 2019 o prawie 3 p.p., jednak nie zagwarantowało jej to odzyskania „korony”.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 19:50 Raport: Co roku na świecie marnuje się 20 proc. żywności
- 19:18 150 zł brutto podwyżki i nagrody jednorazowe dla pracowników PKN Orlen
- 19:10 GIS wycofuje mięso marki wyprodukowanej dla Lidla
- 18:43 46 proc. konsumentów z Chin chciałoby, żeby jedna firma zaspakajała ich potrzeby
- 18:23 Aldi: 25 euro za pięć testów na obecność koronawirusa
- 17:37 Toruńska burgerownia nie obsługuje policjantów
- 17:35 Amazon zmienił logo aplikacji
- 16:55 Margaryny Flora i Rama w opakowaniach wielokrotnego użytku
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.