Maciej Szatkowski RSS Detal Polacy na noworocznych wyprzedażach wydadzą średnio 325 zł Detal KPMG: W przejęciach i fuzjach sieci handlowe widzą szansę na szybką transformację biznesu Detal KPMG na FRSiH: Można różnie rozumieć to co się kryje pod pojęciem „customer experience” E-commerce FRSiH 2018: Omnichannel, Digital, E-commerce – pełna relacja (zdjęcia) Non-food Branża modowa cały czas wierzy w magię cen Detal Jak kupują seniorzy? Ekspert o wyborach i potrzebach srebrnej generacji Detal Ekspert: Sieci chcą sobie zapewnić ekskluzywność linii produktowych RetailTEch KPMG: Technologie zmieniają relację klienta i sprzedawcy Detal KPMG: Coraz trudniej utrzymać pozycję rynkową bez zarządzania marżami E-commerce Ekspert KPMG: Sprzedaż żywności przez internet to wciąż nisza rynkowa Trendy konsumenckie Ekspert KPMG: Sieci handlowe próbują wygrać walkę o codzienne zakupy klientów E-commerce Ekspert: W handlu nie ma ucieczki od technologii cyfrowych Reklama Poprzednia strona Następna strona