Marek Dworczak RSS Non-food CDRL: Zysk, nowe rynki i więcej powierzchni magazynowej E-commerce CDRL uruchomiło e-sklep dla marki Broel Non-food CDRL liczy na zysk w tym roku. Spółka obawia się o przyszły rok Non-food CDRL rośnie w internecie o 165 proc. Non-food Rekordowe wyniki CDRL w 2019 roku. W związku z koronawirusem spółka skupia się na e-commerce Non-food Sprzedaż Grupy CDRL utrzymuje się na wysokim poziomie Non-food Coccodrillo bije rekordy sprzedaży Non-food CDRL ze wzrostem sprzedaży w internecie i spadkiem w sklepach stacjonarnych E-commerce 65-proc. wzrost przychodów z e-commerce w Coccodrillo Non-food Właściciel marki Coccodrillo zwiększył sprzedaż o 13 proc., zysk spadł Detal Zysk netto CDRL wzrósł o 16,7 proc. w 2015 r. Detal CDRL uruchomiło czeską wersję sklepu internetowego Reklama Następna strona
Non-food Rekordowe wyniki CDRL w 2019 roku. W związku z koronawirusem spółka skupia się na e-commerce