McKinsey RSS Detal Marki FMCG zmieniają wizerunek. Konsumenci zagłosowali portfelem Detal Priorytetem firm jest utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta E-commerce 1-sekudnowe opóźnienie ładowania strony to straty sprzedaży na poziomie 7 proc. Detal Zwinne przedsiębiorstwa wykorzystują kryzysy jako motor zmian RetailTEch Transformacja logistyki. Wygrają detaliści, którzy postawią na zarządzanie danymi E-commerce Gotówka wychodzi z obiegu. To już trwały trend Detal Żeby zatrzymać użytkowników online, firmy powinny zapewnić im multikanałową obsługę Detal Klienci szukają oszczędności na zakupach spożywczych RetailTEch McKinsey: z początkiem pandemii gospodarka cyfrowa w Polsce przyspieszyła 2,5-krotnie E-commerce Po ożywieniu gospodarki sprzedaż online może być wyższa o 6-13 proc. Detal Sklep-laboratorium rusza w centrum handlowym w USA Detal Raport: Cyfryzacja nowym motorem wzrostu polskiej gospodarki Reklama Następna strona