Słowo kluczowe: Mlekpol RSS
-
2020-11-09 14:30
Krótkie łańcuchy dostaw – zmiana, która przedefiniuje logistykę (pełna relacja)
Sztuczna inteligencja będzie stopniowo wypierać siłę ludzką, a w łańcuchu dostaw ludzie nie będą już realizatorem procesu, ale jego inicjatorem. Bezpieczeństwo oraz odporność na zawirowania to dwie główne cechy,...
-
-
2020-11-03 17:52
Mlekpol: Nie odnotowaliśmy dużych strat w związku z pandemią
– Trafna okazała się nasza strategia równoległego budowania sprzedaży na wielu rynkach i podjęte kilka lat temu decyzje inwestycyjne. Dzięki temu Mlekpol nie odnotował dużych strat związanych z pandemią, a z całego tego kryzysu wychodzimy mocniejsi – powiedział Piotr Jankowski, kierownik wydziału operacji logistyczno-handlowych w SM Mlekpol podczas debaty „Krótkie łańcuchy dostaw – zmiana, która przedefiniuje logistykę“ w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
-
2020-07-10 10:49
Mlekpol unieważnił wykorzystanie znaków Mlekpol i Łaciate w Chinach
Potwierdzamy informację, że nastąpiło nielegalne zarejestrowanie znaków towarowych „Mlekpol” i „Łaciate” na rynku chińskim. W tym kontekście podjęliśmy bardzo szybkie i skuteczne działania, które doprowadziły do unieważnienia wykorzystania znaków „Mlekpolu” i „Łaciate” w Chinach – powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl Małgorzata Cebelińska, dyrektor Handlu SM Mlekpol.
-
2020-06-29 09:43
Rusza nowa kampania Maślanki Mrągowskiej
W pierwszym etapie kampanii Mlekpol będzie podkreślać jak ważna jest bliskość w relacjach, która tworzy się w trakcie wspólnych posiłków. W kolejnej odsłonie będzie aktywizować konsumentów i zachęcać ich do gotowania...
-
2020-06-26 10:19
Marka Łaciate rusza z nową kampanią swoich serków śmietankowych
Najbliższe miesiące marka Łaciate będzie aktywować i zachęcać swoich konsumentów do odkrywania różnorodności serków śmietankowych oraz możliwości ich zastosowań. Inspiracje będą mogli znaleźć w serwisie...
-
2020-06-17 14:01
Relacje dostawcy - sieci poddane kryzysowej próbie
Współpraca producentów spożywczych z sieciami handlowymi od zawsze naznaczona jest trudnościami. Zwłaszcza małe i średnie firmy różnie radziły sobie z negocjacjami cenowymi, zawężaniem asortymentu do produktów...
-
2020-06-10 10:36
Wystartowała nowa kampania produktów Milko
Z początkiem czerwca, pod hasłem „Ruszaj z Milko”, wystartowała nowa letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko, marki należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
-
2020-06-10 09:48
Rodzinne opakowanie sera żółtego Mlekpol w plastrach
Sery dojrzewające to jedna z najpopularniejszych przekąsek i urozmaicenie codziennego jadłospisu. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i proponuje cztery ulubione gatunki sera w...
-
2020-04-29 10:15
Większe gramatury masła osełka Łaciate
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, właściciel marki Łaciate, rozszerza asortyment masła Łaciate i wprowadza na rynek dwa nowe produkty: osełka 300 g oraz osełka 500 g.
-
2020-04-27 15:32
Twaróg półtłusty Mazurski Smak bez laktozy
Nowy twaróg półtłusty bez laktozy marki Mazurski Smak od Mlekopolu to naturalny twaróg wytwarzany na podstawie tradycyjnych receptur.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- Cz 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- Cz 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- Cz 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- Cz 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- Cz 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- Cz 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- Cz 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- Cz 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
29,40
-
Śr
22,35
-
Min
14,79
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.