NielsenIQ RSS Analizy 5 dźwigni wzrostu dla kategorii przekąsek Analizy Powstaje gigant badań konsumenckich. NielsenIQ i GfK dostały zielone światło Detal 6 trendów piwnych dla wschodzących marek w 2023 roku Detal Marki FMCG zmieniają wizerunek. Konsumenci zagłosowali portfelem Detal Ceny szkła szybują. Tanie piwo? To już przeszłość Detal NielsenIQ: 56 proc. Polaków ma pieniądze tylko na podstawowe potrzeby Detal Zrównoważony rozwój coraz ważniejszy dla konsumentów, ale jest haczyk Detal Lidl pokazuje różnice w cenach: Olej Kujawski za 12,99 zł a marka własna za 9,99 zł Detal Farmy wertykalne, mięso z laboratorium i metawersum - to kierunki zmian rynku FMCG Detal Co czwarty Polak sięga po markę własną. Ogromne wzrosty sprzedaży Detal Polacy rzucili się na marki własne. One jednak ...podrożały Detal Kupujemy więcej produktów brandowych niż przed pandemią Reklama Następna strona