Słowo kluczowe: Powerade RSS
-
2019-05-24 11:34
Maja Włoszczowska w reklamie Powerade
Ruszyła kampania reklamowa napojów izotonicznych Powerade, w której występują kolarka górska Maja Włoszczowska, trenerka fitness Kasia Wolska oraz autorzy blogów Miejski Drwal i Warszawski Biegacz - podały Wirtualnemedia.pl.
-
-
2018-07-09 18:36
Chorwacki piłkarz wypił Red Bulla na Mundialu. Zapłaci 70 tys. CHF grzywny
Podczas meczu Chorwacji z Danią w 1/8 finału piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji Dejan Lovren wypił kilka łyków Red Bulla. Komitet Dyscyplinarny FIFA nałożył na gracza 70 tys. franków szwajcarskich grzywny, ponieważ...
-
2014-09-29 12:05
Powerade zwiększa pojemność swoich opakowań
W drugiej połowie września na rynek trafią pierwsze napoje Powerade w nowych opakowaniach o pojemności 0,7 litra.
-
2014-05-26 22:33
Powerade wspiera sprzedaż konkursem
Marka Powerade zorganizowała konkurs wspierający sprzedaż napoju w sieci Tesco.
-
2014-05-08 09:33
Nowa kampania napoju Powerade
Ruszyła kampania Powerade - oficjalnego napoju sportowego FIFA World Cup 2014. Motywem przewodnim spotów reklamowych jest piłkarska pasja oraz poświęcenie potrzebne do zdobycia decydującej bramki.
-
2014-03-11 14:28
Powerade Passion Fruit – nowy smak w limitowanej butelce
Marka Powerade - oficjalny napój sportowy FIFA World Cup 2014 - wprowadza z tej okazji nowy produkt: limitowaną edycję o smaku marakui.
-
2012-01-27 09:57
Startuje piłkarska loteria marek Coca-Cola i Powerade
W lutym startuje piłkarska loteria marek Coca-Cola i Powerade, w ramach której uczestnicy codziennie będą mogli wygrać bilety na mecze UEFA Euro 2012 oraz 10 milionów kolekcjonerskich puszek napoju Coca-Cola.
-
2010-11-05 10:33
Rynek izotoników jest wart 134 mln zł
Nielsen podaje, że w 2009 r. kupiliśmy prawie 18 mln litrów napojów izotonicznych, 15 proc. więcej niż rok wcześniej. W ubiegłym roku w takim tempie nie rosła sprzedaż żadnego z napojów - informuje Rzeczpospolita.
-
2010-11-05 09:35
Rynek izotoników jest wart 134 mln zł
Nielsen podaje, że w 2009 r. kupiliśmy prawie 18 mln litrów napojów izotonicznych, 15 proc. więcej niż rok wcześniej. W ubiegłym roku w takim tempie nie rosła sprzedaż żadnego z napojów - informuje Rzeczpospolita.
-
2010-04-01 09:48
Powerade jako napój piłkarzy promowany w internecie
Powerade został ogłoszony oficjalnym napojem piłkarzy podczas tegorocznych mistrzostw świata w RPA. Marka oprze na tym działania reklamowe skierowane do kibiców.
- Pt 21:39 Wiceprezes PFR: Subwencje dla 728 firm w tamach Tarczy Finansowej PFR 2.0
- Pt 20:46 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- Pt 19:42 Tommy Hiliger ogłasza konkurs na projekty społeczne
- Pt 19:34 Prezes NBP zapowiada banknot o nominale 1000 zł
- Pt 19:31 Gowin: Wyłączenie z tarcz branżowej i finansowej karą dla firm łamiących...
- Pt 19:30 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Pt 19:22 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- Pt 19:08 Mondelez: Przez pandemię spadła sprzedaż produktów impulsowych
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.