Reserved RSS Non-food LPP zainwestuje milion zł w technologię do utylizacji tekstyliów Non-food Marki LPP debiutują w Finlandii Detal Kendall Jenner w kampanii Reserved (wideo) Detal Na zakupach wyprawki szkolnej skorzystają dyskonty i sieci odzieżowe Detal LPP z przychodami o 8 proc. wyższymi Detal Lidl i Carrefour wśród detalistów rezygnujących z folii w e-sklepie Detal Reserved oraz House najemcami Galerii Wiślanka Non-food LPP otworzył w Bośni salony pięciu swoich marek Detal LPP otworzyło w zeszłym roku 22 sklepy Non-food 14-proc. wzrost sprzedaży LPP. Grupa ma już 1 765 sklepów Non-food LPP liczy na poprawę wizerunku i obniżkę kosztów dzięki połączeniu z firmą zależną Non-food LPP: Spodziewamy się niższej dynamiki sprzedaży LfL, dlatego będziemy mocno patrzeć na koszty Reklama Poprzednia strona Następna strona
Non-food LPP: Spodziewamy się niższej dynamiki sprzedaży LfL, dlatego będziemy mocno patrzeć na koszty