Słowo kluczowe: SalesBee RSS
-
2016-05-23 09:20
Spersonalizowana oferta zatrzyma konsumenta na stronie e-sklepu
Jak podaje Rzeczpospolita, nawet prosta zmiana wprowadzona na stronie internetowej e-sklepu może podnieść klikalność o 30 proc. Sposobami na zatrzymanie klientów jest usprawnienie logistyki, poprawienie stron www, a także budowanie relacji z klientem.
-
-
2016-05-17 09:48
Ekspert: Wciąż warto otwierać e-sklepy, ale trzeba mieć na nie pomysł
Według różnych szacunków w Polsce działa obecnie nawet 25 tys. wirtualnych sklepów. Czy przy takiej konkurencji warto otworzyć kolejny? Zdaniem ekspertów SalesBee sklep internetowy to wciąż świetny pomysł na własny biznes. Jednak, aby odnieść sprzedażowy sukces trzeba mieć na niego pomysł.
-
2016-04-27 09:43
Poradnik: Jak sprawdzić czy zmiany w e-sklepie są skuteczne
Praca nad stroną e-sklepu nigdy się nie kończy. By dobrze funkcjonowała i spełniała swoje zadanie trzeba ciągle być na bieżąco z nowinkami i wprowadzać ulepszające ją zmiany. Nawet prosta modyfikacja koloru czy treści jednego elementu strony może podnieść współczynnik klikalności o 20 – 30 proc. - wyjaśnia Agata Lejman, ekspert SalesBee.
-
2016-04-20 09:55
Strategia omnichannel zwiększa sprzedaż o 25 proc.
Omnichannel to rozwiązanie które znajduje zastosowane w mniejszych e-sklepach. Dane SalesBee pokazują, że dzięki narzędziom automatyzacji marketingu można zwiększyć wyniki sprzedaży średnio o 25 proc.
-
2016-04-13 09:35
Stały klient wydaje w e-sklepie do 5 razy więcej niż nowy
Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Według danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy więcej niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych zakupów.
-
2016-04-04 09:36
40 proc. kupujących online obawia się, że otrzyma towar niespełniający ich oczekiwań
Według badań SalesBee 40 proc. kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar niespełniający ich oczekiwań – wybrakowany, złej jakości czy nieoryginalny. Ponadto 27 proc. konsumentów obawia się, że towar w ogóle do nich nie dotrze. Te obawy mogą sprawić, że klient nie skorzysta z usług sklepu internetowego i opuści go porzucając koszyk z produktami.
-
2016-03-16 09:57
Poradnik: Jak skonstruować newsletter e-sklepu, aby nie trafił do skrzynki spam
Dobry i skuteczny newsletter zaczyna się na etapie projektu. Nie trzeba być mistrzem marketingu żeby dobrze go skonstruować i uniknąć antyspamowej pułapki. Na rynku istnieją proste i intuicyjne kreatory, dzięki którym z gotowych, przetestowanych szablonów można stworzyć perfekcyjny newsletter. Dodatkowym atutem jest możliwość personalizacji maila, tak by adresat poczuł, że traktujemy go wyjątkowo i pamiętamy o jego preferencjach - przekonuje Agata Lejman, ekspert SalesBee.
-
2016-02-08 10:16
Poradnik: Call to Action – jak skłonić konsumenta do zakupu
Wciąż wiele e-sklepów nie jest świadomych jak ważnym elementem jest przycisk Call to Action. Ten krótki 2-3 wyrazowy zwrot może się wydawać mało znaczącym szczegółem, ale te kilka słów może decydować o powodzeniu zamierzonych działań. Bez jasnego CTA dla użytkownika może nie być oczywiste jaki kolejny krok powinien wykonać lub co chcemy mu zaoferować - wyjaśnia Agata Lejman z SalesBee.
-
2016-01-26 09:57
Ekspert: Siłę dobrej nawigacji po stronie e-sklepu widać po tym, jak wpływa na sprzedaż
Według SalesBee tylko 3 na 100 klientów gości e-sklepów dokonuje zakupu. Zanim do niego dojdzie konsument musi znaleźć to czego szuka. W odróżnieniu od większości stron internetowych, te należące do kategorii e-commerce zawierają powielone wersje podstawowej strony gdzie każda kolejna kopia odpowiada jednemu produktowi. W ten sposób jeden serwis zawiera setki i tysiące podstron. Nadal wiele sklepów nie ma dobrych, rozbudowanych wyszukiwarek, które usprawniają znalezienie tego co klienta interesuje.
-
2015-12-21 09:41
Poradnik: Prostota kluczem do sukcesu w e-commerce
Według badań SalesBee tylko 9 proc. osób, które odwiedzają stronę e-sklepu dodaje produkty do koszyka, zakup finalizuje zaledwie 3 proc. gości. Aby poprawić te wskaźniki należy m.in. zadbać by nasza strona była przejrzysta i funkcjonalna, a proces zakupu intuicyjny.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
- Nd 22:25 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Nd 19:59 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
- Nd 16:34 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- Nd 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Nd 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- Nd 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- Nd 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.