Słowo kluczowe: Stanisław Krzaklewski RSS
-
2014-03-27 09:12
Średnia wartość zakupów w Alma24.pl to 200 zł
Rośnie popularność sprzedaży internetowej produktów spożywczych. Wygoda związana z brakiem konieczności transportu towarów zachęca do kupowania w produktów większych ilościach, zwłaszcza wody czy chemii gospodarczej. Równocześnie klienci nie boją się już nabywać wędlin, warzyw, mięsa i innych świeżych produktów.
-
-
2013-11-12 09:47
Forum nowych technologii. E-commerce, płatności bezgotówkowe, technologie mobilne
Nowe regulacje prawne w zakresie opisów produktów sprzedawanych w internecie i rozwój rynku płatności bezgotówkowych zdominowały sesję "Forum nowych technologii. E-commerce, płatności bezgotówkowe, technologie...
-
2013-11-07 11:20
Dyrektor Alma24.pl o rozwoju sieci w mniejszych miastach (video)
Sklep Alma24.pl dociera do klientów mieszkających w mniejszych miastach pod dużymi aglomeracjami. Przykładem może być Kraków, gdzie dostarczamy zakupy do miejscowości oddalonych nawet do 60 km od granicy miasta. Dzieje się tak praktycznie we wszystkich ośrodkach miejskich w których działamy - powiedział Stanisław Krzaklewski, dyrektor projektu internetowego Alma24.pl.
-
2013-11-06 13:40
VI FRSiH: Dokładny opis produktu i dogodna forma płatności zbudują przewagę konkurencyjną e-sklepu
Nowe regulacje prawne w zakresie opisów produktów sprzedawanych w internecie i rozwój rynku płatności bezgotówkowych zdominowały sesję "Forum nowych technologii. E-commerce, płatności bezgotówkowe, technologie...
-
2013-10-04 10:19
Dyrektor Alma24.pl: Liczba naszych klientów wzrosła do ponad 200 tys.
Liczba użytkowników serwisu Alma24.pl rośnie dynamicznie od sześciu lat. Mamy zarejestrowanych ponad 200 tys. klientów i realizujemy kilkadziesiąt tysięcy zakupów w ciągu miesiąca. Dynamika wzrostu liczby zarejestrowanych użytkowników w serwisie Alma24.pl wyniosła w ubiegłym roku około 30-40 proc. - powiedział serwisowi www.portalspożywczy.pl Stanisław Krzaklewski, dyrektor projektu internetowego Alma24.pl.
-
2013-01-24 09:59
Kolejne e-sklepy chcą inwestować w aplikacje mobilne
Eksperci rynku prognozują szybki wzrost rynku mobilnego. W Polsce niedawno ruszył testowy wirtualny sklep sieci Piotr i Paweł na przystanku autobusowym, a Tesco i Carrefour już od dłuższego czasu inwestują w tego typu sklepy na lotniskach i dworcach. Zdaniem przedstawiciela sklepu Alma24.pl takie formy aktywności to nadal choć atrakcyjne, ale czysto wizerunkowe działania promocyjne, które nie przynoszą ogromnych korzyści sprzedażowych.
-
2012-09-24 14:44
Alma24.pl obecna już w 15 miastach
Alma24.pl we wrześniu otworzyła dwa nowe oddziały swojego sklepu w Opolu oraz Rybniku.
-
2012-05-17 15:40
Alma24.pl testuje sprzedaż online na terenie dwóch województw
E-sklep Almy testuje w dwóch województwach sprzedaż online - także w małych miejscowościach, oddalonych od aglomeracji.
-
2012-05-17 09:21
Alma24.pl liczy na 40 proc. wzrost sprzedaży
Ubiegły rok zakończyliśmy wysokim wynikiem sprzedaży, który wyniósł prawie 50 mln zł. Oznacza to wzrost o ponad 40 proc. w stosunku do ubiegłego roku. W tym roku liczymy na podobny poziom wzrostu - powiedział...
-
2011-04-01 13:11
Konkurenci upatrują szans w wejściu Tesco.com na polski rynek
Dzięki wejściu na polski rynek Tesco.com i dużym kampaniom reklamowym, które będą temu towarzyszyły Tesco szeroko poinformuje klientów o możliwości robienia zakupów w internecie i wyedukuje rynek. Na tym mogą bardzo...
- Sb 17:12 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
- Sb 13:11 Rzecznik MŚP przeciwny dokręcaniu mandatowej śruby przedsiębiorcom
- Sb 11:26 Krzysztof Nowicki nowym wiceprezesem Grupy Lotos
- Sb 10:24 Kraska o obostrzeniach od 1 lutego: jakieś poluzowania wystąpią
- Sb 10:16 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 09:37 Nawet 20 tys. lokali gastronomicznych wznowiło działalność po 18 stycznia
- Pt 19:23 MRPiT: Grudniowa sprzedaż silniejsza niż rok wcześniej
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ochota (Stara Ochota), Baśniowa, 32.72 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Fort Bema), Osmańczyka, 38.10 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Górce), Zaborowska, 38.54 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Wola (Koło), Aleja Prymasa Tysiąclecia, 49.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.