Słowo kluczowe: TNS OBOP RSS
-
2014-10-11 11:03
62 proc. deklaruje, że decyzje o zakupie większości produktów podejmuje w domu
62 proc. Polaków deklaruje, że przed przyjściem do sklepu wie, jaki dokładnie produkt zamierza kupić, a następnie rzeczywiście go kupuje - wynika z badania zachowań zakupowych "Polski shopper A.D. 2014" przeprowadzonego przez TNS.
-
-
2014-10-09 14:56
Badanie: 38 proc. klientów odpornych na promocje, a 20 proc. to łowcy okazji
Jak wynika z deklaracji Polaków podczas badania zachowań zakupowych "Polski shopper A.D. 2014" przeprowadzonego przez TNS, 38 proc. naszych rodaków jest odpornych na promocje sklepowe na artykuły FMCG. W badaniu kategoria ta opisana została jako grupa osób, w przypadku których "promocje raczej nie są w stanie zmienić ich decyzji o zakupie konkretnej marki".
-
2013-05-09 22:26
W Polsce jeden sklep uczestniczy w 1-2 programach lojalnościowych
Jeden sklep handlu tradycyjnego FMCG uczestniczy średnio w 1-2 programach motywacyjnych, ale ok. 2/3 z nich chciałaby brać udział w większej ich ilości, wynika z ogólnopolskiego badania uczestników programów lojalnościowych B2B - LOYALTY przeprowadzonego przez TNS Polska według koncepcji DATA SOLUTIONS.
-
2013-04-18 11:39
Wzrósł wskaźnik klimatu konsumenckiego
Wskaźnik klimatu konsumenckiego wzrósł w kwietniu do -26,8 pkt z -30,2 pkt - wynika z badania Barometr Nastrojów Ekonomicznych, przeprowadzonego przez Zespół Badań Społecznych OBOP w TNS Polska.
-
2013-01-07 10:10
TNS: Jedynie 9 proc. Polaków kupuje produkt z powodu chęci posiadania nowości rynkowej
Polacy na zakup pralki i lodówki decydują się raz na pięć lat, za decyzją o wymianie sprzętu stoi przeważnie awaria dotychczas posiadanego, zaś cena to główny czynnik, jakim kierują się kupujący sprzęt RTV/AGD oraz elektronikę użytkową - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS Polska na zlecenie sklepu OleOle.pl.
-
2012-12-18 18:43
Polacy przeznaczą 7,3 mld zł na świąteczne prezenty
Według badań konsumenckich Polacy wydadzą w tegoroczne Święta Bożego Narodzenia 7,3 mld zł na prezenty. Jak wskazują badania TNS Polska , najwięcej prezentów (46 proc.) na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia kupimy w supermarketach i hipermarketach.
-
2012-12-11 11:15
46-proc. Polaków chce kupić świąteczne prezenty w hiper- i supermarketach
W tym roku na zakup prezentów świątecznych dla najbliższych przeznaczymy 7,3 mld zł. Część tej kwoty – 859 mln zł wydamy na zakup upominków w Internecie - wynika z badania TNS Polska.
-
2011-12-19 14:23
35 proc. konsumentów wkłada do koszyka produkty spożywcze, których nie zamierzali kupić
Aż 75 proc. konsumentów po świąteczne produkty spożywcze wybiera się z listą zakupów. Nie chroni nas to jednak przed zakupami spoza listy. W przypadku produktów spożywczych, 35 proc. konsumentów wkłada do koszyka...
-
2011-09-07 09:02
20 proc. Polaków w ogóle nie kupuje ryb
Okazuje się, że mimo wzrostu zamożności polskiego społeczeństwa i jego wiedzy o zdrowym żywieniu pod względem konsumpcji ryb wypadamy bardzo blado. Z najnowszych badań TNS OBOP przeprowadzonych na zlecenie sieci handlowej Lidl wynika, że aż 20 proc. Polaków w ogóle nie kupuje ryb - pisze Puls Biznesu.
-
2011-06-28 14:12
60 tys. zł miesięcznie może stracić sklep spożywczy rezygnując z odtwarzania muzyki
TNS OBOP na zlecenie dwóch organizacji - ZPAV i STOART - przeprowadził badanie dotyczące ekonomicznej wartości muzyki. Wynika z niego, że 6 proc. klientów sklepów wybierze inny, jeśli ten odwiedzany zrezygnuje z muzyki. Szczególnie istotne jest to dla sklepów spożywczych, których 9 proc. klientów na pewno przejdzie w takiej sytuacji do konkurencji.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
- 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.