Raport: 43 proc. ankietowanych prezesów firm już wykorzystało AI do stworzenia oferty produktów lub usług
Zbigniew Płuciennik RSS Detal Supermercato24.pl: Przyszły rok ma być okresem skokowego wzrostu Szopi.pl E-commerce Sprzedaż nabiału w internecie rośnie w tempie dwucyfrowym Detal EEC 2019: Smart konsument nadal poluje na cenę, ale chce też wygody i szybkości (galeria) E-commerce Szopi.pl: Nasi klienci chętnie kupują mięso i wędliny E-commerce Strategiczne partnerstwo Szopi.pl i PepsiCo E-commerce Oferta Carrefoura dostępna na Szopi.pl E-commerce Szopi.pl oferuje zakupy z opóźnioną płatnością E-commerce Prezes Szopi.pl na FRSiH: Powszechność smartfonów zmienia mentalność konsumentów E-commerce FRSiH 2018: Omnichannel, Digital, E-commerce – pełna relacja (zdjęcia) E-commerce Prezes Szopi.pl na EEC 2018: Jest wiele barier rozwoju e-grocery Detal EEC 2018: Zakupy z niehandlowych niedziel przesunęły się na inne dni Detal EEC 2018: Wygoda i „customer experience” wyznaczają kierunki rewolucji w handlu Reklama Następna strona