Słowo kluczowe: alkohole wysokoprocentowe RSS
-
2021-02-24 09:34
W czasie pandemii sięgamy po droższe alkohole
Okres pandemii koronawirusa był zgubny dla wielu segmentów rynku. Branża alkoholowa została dotknięta kryzysem w mniejszym stopniu niż inne gałęzie gospodarki. Konsumenci chętnie sięgali po droższe alkohole, co odzwierciedla skokowy wzrost eksportu „szkockiej" (dane SWA), a w gronie poszkodowanych znaleźli się głównie ci gracze, których działalność opierała się na segmencie HoReCa.
-
-
2021-02-10 09:17
"Małpki” na co 13. paragonie w tradycyjnym sklepie
Opłata od „małpek” przyczyniła się do wzrostu cen detalicznych wódek o pojemnościach 100 i 200 mililitrów w handlu tradycyjnym. Od początku stycznia 2021 wyraźnie widoczny był stopniowy wzrost cen „małpek”. Do...
-
2021-01-22 10:13
Whisky Old Perth wraca na rynek
Marka Old Perth podąża za maksymą swojego nowego właściciela - „value for money". Kilka lat temu ten nieco zapomniany przez branżę brand, a właściwie jego receptura została wskrzeszona. Dziś trafia na polski rynek.
-
2021-01-07 10:02
Organiczna whisky dostępna w Polsce
Irlandzka destylarnia Waterford wypuściła na rynek alkohol w pełni organiczny - bez wykorzystania nawozów mineralnych oraz środków chemicznych przy uprawie jęczmieniu. Waterford Organic Gaia 1.1 można już nabyć w Polsce.
-
2020-12-02 14:47
Janusz Palikot wprowadza na rynek polską gorzałkę Tenczyńska Okovita
Janusz Palikot, niespełna rok po zbiórce crowdfundingowej mającej na celu przywrócić świetność tradycyjnej, małopolskiej gorzałki – Okovita, zaprezentował rezultat przedsięwzięcia. To 7 destylatów pod marką Tenczyńska...
-
2020-11-06 11:48
Nowe smaki Żołądkowej Gorzkiej
Portfolio Żołądkowej Gorzkiej poszerzyło się o kolejne dwie propozycje smakowe. Żołądkowa Gorzka Delicja to kompozycja wytrawnej Wiśni i Gorzkiej Czekolady, a Żołądkowa Gorzka Orientalna – Maliny i Orientalnych przypraw.
-
2020-10-05 10:30
Marka Jameson rusza z nową kampanią
We wrześniu rozpoczęła się nowa kampania whiskey Jameson „Tyle różnic, jedna whiskey”, a w jej pierwszej fazie główną rolę odgrywają barberzy oraz ambasador marki – Piotr „Kędzior” Kędzierski.
-
2020-10-02 09:31
Rekordowa sprzedaż procentów, coraz chętniej sięgamy po wódkę
W 2019 roku statystyczny Polak wypił aż 9,78 litra czystego alkoholu; spożycie alkoholu było najwyższe od 1993 r., czyli odkąd sięgają statystyki - pisze w środę "Rzeczpospolita".
-
2020-10-01 14:11
Wojtek Sokół w nowej kampanii marki Wyborowa
Ruszyła kampania wizerunkowa marki Wyborowa. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań”, marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest znany raper – Wojtek Sokół.
-
2020-09-14 12:13
Finlandia Raspberry Vodka – nowość w rodzinie smakowych wódek
Finlandia Raspberry Vodka łączy smak i aromat świeżych malin z delikatną, ale wyrazistą w smaku Finlandia Vodka.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- Śr 20:32 Czy kariera ma płeć? Kobiety mierzą się ze stereotypami, panowie ze...
- Śr 20:32 Ekspert: Dalszy wzrost w e-commerce będzie się opierał na BLIK i płatnościach...
- Śr 19:32 Anita Ryng pokieruje komunikacją IKEA Retail
- Śr 19:28 InPost rusza z paczkomatami na podbój Europy. Czy zagrozi mu konkurencja?
- Śr 19:14 Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
- Śr 17:39 Pointpack planuje rozwój za granicą i nowe projekty w Polsce
- Śr 17:32 Food trucki i automaty vendingowe pojawią się na odcinkach autostrady A4 i...
- Śr 17:30 Komisja ds. petycji skieruje dezyderat ws. sprzedaży żywych ryb
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.