Słowo kluczowe: customer experience RSS Detal Salesforce: Klient musi dziś być w centrum zainteresowania E-commerce Leroy Merlin stawia na personalizację i doświadczenie konsumenta E-commerce Pandemia zwiększyła wymagania Polaków odnośnie standardu obsługi klienta w sieci Detal 10 trendów, które zdominują handel w 2022 roku E-commerce PwC: Jak budować customer experience w branży e-commerce E-commerce Wiceprezes LPP: W najbliższym sezonie stawiamy na kolekcje ekologiczne i ekonomiczne E-commerce Wiceprezes ING: Najważniejsze w budowaniu przewagi konkurencyjnej jest customer experience E-commerce OEX: Konsumenci zostaną w sieci, ale firmy muszą zadbać o doskonały customer experience Detal KPMG: Marka nie powinna obiecywać klientowi czegoś, czego nie może spełnić RetailTEch Badanie: Które technologie wpłyną na doświadczenia klientów Detal Badanie ARC: Klienci dobrze oceniają obsługę sklepu, gorzej jego wystrój RetailTEch Pięć najważniejszych tematów związanych z technologią w handlu, poruszanych na Twitterze Reklama Poprzednia strona Następna strona
E-commerce Wiceprezes ING: Najważniejsze w budowaniu przewagi konkurencyjnej jest customer experience