Słowo kluczowe: dyskonty RSS
-
2021-03-04 13:09
Aldi inwestuje w Londynie - 22 mln funtów na nowe sklepy i modernizacje
Aldi w tym roku zainwestuje ponad 22 mln funtów w nowe placówki i modernizację sklepów w Londynie oraz w obrębie autostrady M25.
-
-
2021-03-02 13:20
Lidl z 14. sklepem w Katowicach
4 marca, Lidl otworzy swój 14. obiekt w Katowicach, przy ul. Panewnickiej 238.
-
2021-03-02 11:03
Jak zmieniała się liczba sklepów w latach 2018-2020
W 2018 roku na mapie Polski było 105 965 sklepów, rok później 101 303. W 2020 roku liczba placówek detalicznych spadła poniżej 100 tys., wynosząc 99 405 (spadek o 2 proc. względem 2019 roku) - wynika z raportu NielsenIQ.
-
2021-03-01 10:13
Lidl wchodzi do Macedonii
Po Słowenii, Chorwacji i Serbii niemiecki dyskonter Lidl wszedł do Macedonii Północnej.
-
2021-02-26 14:14
Dealz debiutuje w Płocku
Atrium Mosty rozszerza swoją ofertę handlową o nowego najemcę. Od 26 lutego br. mieszkańcy Płocka mogą robić zakupy w sklepie Dealz. To pierwszy salon tej sieci w mieście.
-
2021-02-24 12:01
2020 rok w handlu: 17 hipermarketów mniej; przybyło 195 dyskontów i 256 supermarketów
W 2020 roku z powodu pandemii spadła częstotliwość odwiedzania sklepów. Mały format wciąż trzyma się w Polsce mocno i ma 37 proc. udział w rynku. W minionym roku swoją pozycję umocniły dyskonty oraz supermarkety. Choć...
-
2021-02-21 21:46
Mere po trzech latach od ogłoszenia planów ma trzy sklepy
Od 24 lutego w Polsce będą działały trzy sklepy z szyldem Mere: w Częstochowie, Ostrowcu Świętokrzyskim i Radomiu. O swoich planach otwarcia 105 sklepów w Polsce po raz pierwszy firma poinformowała w 2018 roku....
-
2021-02-21 16:22
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
W Siedlcach na Mazowszu debiutuje polska sieć hard dyskontów Vollmart. Sklep pojawi się w środę 24 lutego w Siedlcach przy ul. 3 Maja 60. Zaoferuje ponad 1200 produktów tańszych minimum o 20% niż w innym sklepach....
-
2021-02-04 12:31
Główne strategie dyskontów w 2021: Niskie ceny i nacisk na sklepy fizyczne
Pandemia COVID-19 okazała się wyzwaniem, ale i szansą na przyspieszenie rozwoju dyskontów. IGD Retail Analysis przedstawia główne trendy, które globalnie będą kształtować ten rynek w 2021 roku. Według analityków IGD,...
-
2021-02-04 09:44
87 proc. badanych kupuje produkty non food marek własnych dyskontów
Według badania Inquiry ze stycznia 2021 roku 82% Polaków deklaruje, że spotkało się z markami własnymi art. przemysłowych w dyskontach i supermarketach, w których robią zazwyczaj zakupy. Najwyższą znajomością marek własnych w badanej kategorii cechują się mieszkańcy miast od 100 tys. do 500 tys. mieszkańców (89%), a najniższą osoby mieszkające na wsi (77%).
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 16:42 W Finlandii rozpoczął się 3-tygodniowy lockdown
- 16:33 Prezes ZUS: przygotowujemy wypłaty czternastej emerytury
- 16:27 Kaufland zmieni paragony również w Polsce?
- 15:17 Kurs Dino niższy o 15 proc., rynek czeka na wyniki za IV kwartał
- 15:03 Biedronka wprowadzi cyfrową wersję programu lojalnościowego
- 14:49 Deli4Dog – nowy przysmak dla psów
- 14:35 Müller: będziemy dyskutować o potencjalnych rozwiązaniach dla poszczególnych...
- 14:17 Tesco będzie sprzedawać więcej zdrowej żywności
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Polski rząd ws. "czeskich półek": Polsce przysługuje prawno wniesienia skargi do Trybunału Sprawiedliwości UE
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.