Słowo kluczowe: energetyki RSS
-
2018-03-01 14:08
Stowarzyszenie Twoja Sprawa składa pozew w sądzie ws. reklamy energetyków
Stowarzyszenie Twoja Sprawa zdecydowało się złożyć w sądzie pierwszy pozew przeciwko reklamodawcy, którego reklama według Komisji Etyki Reklamy naruszyła dobre obyczaje i uprzedmiotawiała kobiety. Chodzi o reklamę przygotowaną przez producenta napoju energetycznego Devil Energy Drink i wody mineralnej Jaworowy Zdrój, który wykorzystał w reklamie wizerunek młodej kobiety. Reklama sugeruje, że kobieta klęczy przed mężczyzną tuż przed rozpoczęciem seksu oralnego.
-
-
2018-01-29 14:19
Zakaz sprzedaży energetyków dzieciom wprowadza Tesco
Tesco i Co-op dołączyły do Waitrose, Sainsbury's, Aldi, Asdy, Morrisona i Lidla w kwestii zakazu sprzedaży napojów energetycznych o wysokiej zawartości kofeiny osobom poniżej 16 roku życia, w związku z rosnącymi obawami zdrowotnymi – informuje serwis KamCity.
-
2018-01-20 19:52
Kolejne sieci wprowadzają zakaz sprzedaży napojów energetycznych dzieciom
Brytyjscy sprzedawcy detaliczni Asda i Aldi, śladem sieci Waitrose, zakazują sprzedaży napojów energetycznych o wysokiej zawartości kofeiny dzieciom poniżej 16 roku życia – informuje esmmagazine.com.
-
2018-01-04 20:21
Waitrose wprowadza zakaz sprzedaży energetyków dzieciom
Brytyjskie supermarkety Waitrose zapowiedziały, że od marca wprowadzają zakaz sprzedaży wysokokofeinowych napojów energetyzujących osobom poniżej 16. roku życia. To reakcja na obawy dotyczące negatywnych skutków...
-
2017-11-28 12:53
Ekspert o kampaniach energetyków: Strategia oparta na kontrowersjach skuteczna, ale ryzykowna
Dlaczego w kampaniach reklamowych napojów energetycznych obraża się ludzi? Do kogo są one kierowane i czy można przeprowadzić promocję tych napojów bez skandali i podtekstów seksualnych? - Patrząc na niektóre treści, którymi reklamują się producenci napojów energetycznych, faktycznie można odnieść wrażenie, że działają one w myśl zasady – nieważne co mówią, byle mówili - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries.
-
2017-11-27 09:50
Devil Energy krytykowany ze reklamę z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach...”
Producent napoju energetycznego Devil Energy najnowszą reklamą w social mediach oburzył wielu internautów. Mimo oskarżeń o seksizm nie przeprosił ani nie usunął grafiki z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach...”, tylko dodał jej nowy wariant z mężczyzną - podają wirtualnemedia.pl
-
2017-11-03 11:02
MPower - energetyk na bazie soku jabłkowego
Firma Liner Polska wprowadza na rynek napój energetyczny MPower Energetyczne Jabłko, którego skład opiera się w 99 proc. na bazie soku jabłkowego.
-
2017-07-05 10:17
Orlen chce mieć własny energetyk. Szuka producenta marek własnych
PKN Orlen chce wprowadzić do sprzedaży na swoich stacjach paliwowych napój energetyczny pod marką własną. Szuka firmy, która go wyprodukuje - donoszą wirtualnemedia.pl
-
2017-01-20 15:11
Rok 2017 pod znakiem innowacji na rynku energetyków
Zdaniem przedstawicieli Krynicy Vitamin, 2017 będzie niewątpliwie rokiem innowacji z racji inwestycji producentów oraz zwiększania świadomości konsumenta odnośnie napojów.
-
2016-10-10 10:57
Polacy kupili w zeszłym roku 118 mln litrów napojów energetyzujących
Jak wskazuje raport KPMG „Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce”, w 2015 roku Polacy kupili 118 mln litrów napojów energetyzujących, wydając na to blisko 1,3 mld zł. Przeciętny Polak wypił ich średnio 3,1 litra.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.