Słowo kluczowe: handel tradycyjny RSS
-
2020-04-30 12:12
Dyrektor Grupy Chorten: Polski handel tradycyjny w czasie pandemii bardzo zyskuje
Minęły prawie dwa miesiące od pierwszego potwierdzonego przypadku koronawirusa. W tym czasie zaszły wielkie zmiany w sposobie funkcjonowania społeczeństwa i przedsiębiorstw - również placówek handlowych. Rozmawiamy z przedstawicielami handlu detalicznego pytając, jak działają w dobie pandemii koronawirusa i jakie widzą zmiany w zachowaniach konsumentów. Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl podkreśla, że grupa nie zwalnia tempa rozwoju i zauważa duże zaufanie konsumentów do jej sklepów.
-
-
2020-03-20 12:50
Koronawirus napędza sprzedaż w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR, w lutym 2020 r. zarówno łączna wartość sprzedaży oraz liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 2,8 proc. wyższa niż w styczniu 2020 r. W porównaniu z lutym 2019 r. obroty wzrosły natomiast aż o 11,2 proc., natomiast łączna liczba transakcji zwiększyła się o 3 proc.
-
2020-02-28 12:39
Wzmocnienie pozycji małych sklepów korzystne dla producentów
Najmniejsze sklepy w Polsce, z racji tego, że nadal są ważnym kanałem sprzedaży i wpisują się w nowe preferencje zakupowe konsumentów, są bardzo atrakcyjnym partnerem dla producentów dóbr szybkozbywalnych. - Wzmocnienie pozycji tych najmniejszych sklepów handlu tradycyjnego jest dla nich korzystne, choć stanowi duże wyzwanie z uwagi na utrudnioną koordynację działań na tak rozdrobnionym rynku - uważa Tomasz Jasinkiewicz, członek zarządu Comp Platforma Usług.
-
2020-02-14 12:25
Temat tygodnia: Tradycyjny handel może wygrywać także ceną
Małoformatowe sklepy utrzymują się w czołówce preferencji Polaków. Dzięki relatywnie szerokiej ofercie i ogromnej dostępności, skutecznie rywalizują z punktami specjalistycznymi i wygrywają wyścig o klienta udającego...
-
2020-02-12 14:08
Niezależne sklepy mogą szukać wsparcia w nowoczesnych technologiach
Polskie małe sklepy cały czas utrzymują blisko 40 proc. udziału w łącznej wartości sprzedaży na rynku. Wiele z nich niestety nie wytrzymuje konkurencji. Co roku upada około 4 tysięcy najmniejszych sklepów, które nie...
-
2019-11-12 11:45
Na Wypasie z kolejnym sklepem. Ekologiczne rozwiązania priorytetem
Firma ,,Na Wypasie" nie zwalnia tempa i ciągle się rozwija. We wrześniu został otwarty kolejny sklep pod tym szyldem - samoobsługowa placówka spożywcza o 100 mkw. powierzchni sprzedaży, zlokalizowana w Łomiankach...
-
2019-10-21 13:58
Przekąski hitem sprzedażowym w małych sklepach, cukier droższy o 20 proc. rdr
We wrześniu br. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była o 7,1 proc. wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji nieznacznie spadła. W porównaniu z sierpniem 2019 r. obroty placówek małoformatowych spadły o 10 proc., a liczba transakcji zmniejszyła się o 8,5 proc. - wynika z danych CMR.
-
2019-10-07 12:24
Ranking: Producenci alkoholi ze sprawiedliwą ofertą dla wszystkich kanałów
Coraz więcej największych producentów piwa, wódki i whisky oferuje podobny asortyment w zbliżonych cenach we wszystkich kanałach sprzedaży – wynika z 3. edycji rankingu „Równi w Biznesie”. To ważne dla klientów,...
-
2019-10-03 12:55
Ranking ,,Równi w Biznesie": Strategia największych producentów nabiału jest bardzo ryzykowna
25 największych producentów mleka, śmietany, jogurtów i pozostałych wybranych najpopularniejszych kategorii produktów, oferowanych w sklepowych ladach chłodniczych, zostało ocenionych przez analityków Grupy Eurocash pod kątem ich strategii wobec małopowierzchniowych sklepów detalicznych. Wyniki zostały przedstawione w ramach 3. edycji rankingu „Równi w Biznesie”.
-
2019-08-29 09:29
Herosi Eurocash: 661 pomysłów na innowacje w niezależnym handlu
W pierwszym etapie konkursu „Herosi Innowacyjności” Grupy Eurocash niezależni przedsiębiorcy prowadzący sklepy detaliczne zgłosili aż 661 pomysłów na innowacyjne zmiany w swoich punktach handlowych lub ich otoczeniu. Największa ilość wniosków spłynęła z województw podkarpackiego, małopolskiego i śląskiego. Wśród wnioskujących najbardziej aktywni byli przedsiębiorcy prowadzący sklepy pod szyldem Delikatesów Centrum i Lewiatana. Obecnie trwa głosowanie, które potrwa do 10 września.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 18:14 Oszuści wyłudzają dane i pieniądze poprzez portal sprzedażowy
- 18:10 Pepco wchodzi w e-commerce. Inne dyskonty non-food podążą za nim?
- 17:33 Mlekovita przejmie grupę producentów mleka
- 17:00 Rzecznik MŚP: Odebranie wsparcia z tarcz tylko po prawomocnym rozstrzygnięciu
- 16:31 PSL domaga się reakcji ministra rolnictwa ws. możliwości zaprzestania...
- 16:17 Auchan chce pozyskać lojalnych klientów wśród dużych rodzin
- 15:56 Żabka rusza z rotującymi promocjami happy hours
- 15:50 Park handlowy w Tarnobrzegu z pozwoleniem na budowę
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.