Słowo kluczowe: kampania marketingowa RSS
-
2020-10-19 14:38
Aldi: Przez ostatni rok zyskaliśmy więcej regularnych konsumentów
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Od tego czas nastąpił wzrost świadomości i silniejsze przywiązanie klientów do marki.
-
-
2020-08-31 16:25
IKEA z kampanią Witaj w lepszym domu
1 września br. wystartuje nowa kampania „Witaj w lepszym domu”, w której IKEA zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni.
-
2020-08-06 11:26
Lewiatan z kampanią Wybieram lokalnie
Lewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Sieć chce podkreślić, że lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat. Ważnym elementem działań będzie podkreślenie znaczenia „małych ojczyzn” i roli patriotyzmu gospodarczego.
-
2020-04-29 10:21
Graal chce wzmacniać obecność w digitalu
Grupa Graal stawia na komunikację digitalową. E-kolacją, czyli wirtualnym spotkaniem użytkowników i znanych influencerów przy daniach rybnych, marka zainicjowała nowy format komunikacyjny, który zamierza włączyć do...
-
2020-04-03 10:03
Herbapol-Lublin z kampanią herbatek Zioła Mnicha
Marka Herbapol kontynuuje kampanię reklamową promującą linię herbatek funkcjonalnych Zioła Mnicha. Działania prowadzone w serwisach VOD potrwają do końca kwietnia.
-
2020-04-01 13:25
Tyskie rusza z kampanią marketingową
Tyskie startuje z nową kampanią pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
-
2019-11-27 10:16
Netto w kampanii przekonuje, że "Święty Mikołaj nie istnieje"
Sieć sklepów Netto Polska prowadzi świąteczną kampanię reklamową pod hasłem "Święta są bezcenne. Spędź je z nami”. Akcję przygotowała duńska agencja Ocean - podają wirtualnemedia.pl
-
2019-11-08 10:30
Rebranding sklepów Piotr i Paweł pod hasłem Świeżo
Po przejęciu przez Spar Group sieci sklepów Piotr i Paweł, nowy właściciel rozpoczął działania reklamowe dla sklepów w wybranych miastach. Niebawem rozpocznie się również rebranding pod hasłem "Świeżo" - piszą wirtualnemedia.pl
-
2019-10-14 17:55
Nowa kampania McDonald’s – 2 for U Challenge
Kampania 2 for U Challenge będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s.
-
2019-09-19 12:55
Lidl stawia na Instastory i wykorzystuje ASMR
Ruszyła najnowsza kampania Lidla na Instagramie wykorzystująca format Instastory. Lidl promuje produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- Cz 19:50 Raport: Co roku na świecie marnuje się 20 proc. żywności
- Cz 19:18 150 zł brutto podwyżki i nagrody jednorazowe dla pracowników PKN Orlen
- Cz 19:10 GIS wycofuje mięso marki wyprodukowanej dla Lidla
- Cz 18:43 46 proc. konsumentów z Chin chciałoby, żeby jedna firma zaspakajała ich potrzeby
- Cz 18:23 Aldi: 25 euro za pięć testów na obecność koronawirusa
- Cz 17:37 Toruńska burgerownia nie obsługuje policjantów
- Cz 17:35 Amazon zmienił logo aplikacji
- Cz 16:55 Margaryny Flora i Rama w opakowaniach wielokrotnego użytku
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.