Słowo kluczowe: kampania reklamowa RSS
-
2021-03-02 15:03
Marka Cheetos z nową kampanią
Klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej....
-
-
2021-02-23 09:57
Nowa kampania Pepsi z udziałem gwiazd światowego futbolu
Pepsi rozpoczyna nową, angażującą kampanię FIZZ, która w sposób charakterystyczny dla tożsamości marki wykorzystuje różnorodne style kultury. Wśród twarzy kampanii znaleźli się najlepsi piłkarze świata, w tym Leo...
-
2021-02-10 11:03
Wspólna kampania Ikei i Decathlonu
Na czas trwającego lockdownu Decathlon i IKEA razem zachęcają do aktywności fizycznej w dom - podają wirtualnemedia.pl.
-
2021-02-09 13:54
Netto rusza z kampanią do pracowników
Szacunek, zgrany zespół, satysfakcja, stabilność pracy i poczucie bezpieczeństwa – to główne przekazy, które sieć handlowa Netto komunikuje w swojej nowej kampanii employer brandingowej. Ambasadorami Netto są...
-
2021-02-09 12:07
Knorr wystartował z nową akcją konsumencką
Wystartowała akcja „Zamieszaj na wiosnę z Knorr". Sprawcą zamieszania jest agencja reklamowa Hand Made, która wygrała przetarg na kampanię digitalową, połączoną z aktywacją konsumencką.
-
2021-02-08 09:23
Marka Cheetos wybrała agencję reklamową
To już kolejny przetarg rozstrzygnięty w PepsiCo z udziałem agencji Przestrzeni. Tym razem do agencji trafiła obsługa głównej kampanii marki Cheetos w nadchodzącym roku.
-
2021-01-29 10:15
TikTokerzy promują lizaki Chupa Chups Melody POPS
W styczniu ruszyła kampania poświęcona lizakom Chupa Chups Melody POPS. W ramach działań wybrana grupa TikTokerów podejmuje wyzwanie i w praktyce sprawdza możliwości kultowego lizaka w kształcie gwizdka, grając na nim...
-
2021-01-19 09:28
Ruszyła zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z dobrym filmem czy serialem. Kompleksowe działania...
-
2021-01-08 13:10
Carrefour w nowej kampanii kładzie nacisk na niskie ceny
Z początkiem roku Carrefour przygotował dla klientów szeroką ofertę produktów w niskich cenach. Kampania „Ceny niskie jak dawniej” wystartowała 7 stycznia br. i objęła najbardziej popularne produkty, w tym artykuły...
-
2021-01-05 12:04
Lidl w nowej kampanii dziękuje polskim dostawcom
Wystartowała nowa kampania Lidl Polska. W spocie telewizyjnym sieć dziękuje swoim dostawcom za współpracę oraz zachęca klientów do wybierania produktów od polskich producentów.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- Śr 20:32 Czy kariera ma płeć? Kobiety mierzą się ze stereotypami, panowie ze...
- Śr 20:32 Ekspert: Dalszy wzrost w e-commerce będzie się opierał na BLIK i płatnościach...
- Śr 19:32 Anita Ryng pokieruje komunikacją IKEA Retail
- Śr 19:28 InPost rusza z paczkomatami na podbój Europy. Czy zagrozi mu konkurencja?
- Śr 19:14 Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
- Śr 17:39 Pointpack planuje rozwój za granicą i nowe projekty w Polsce
- Śr 17:32 Food trucki i automaty vendingowe pojawią się na odcinkach autostrady A4 i...
- Śr 17:30 Komisja ds. petycji skieruje dezyderat ws. sprzedaży żywych ryb
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.