Słowo kluczowe: lojalny klient RSS
-
2010-11-19 11:58
Sieć Kropka także inwestuje w marki własne
- Chcemy zaproponować naszym klientom produkty, spełniające ich upodobania smakowe i cenowe. Dlatego pracujemy nad rozwojem asortymentu, który będzie dostępny tylko w naszych sklepach pod marką własną - zapowiada Krzysztof Misiewicz, prezes zarządu Detal Polski, która prowadzi sieć sklepów Kropka.
-
-
2010-10-18 14:47
Hitpol: jednolity system zarządzania służy budowaniu lojalności
Tworzenie jednolitego systemu zarządzania, który buduje wśród partnerów lojalność wobec sieci, stosowanie jednolitego systemu zaopatrzenia sklepów, kreowanie wspólnej polityki cenowej dla produktów promowanych w gazetkach promocyjnych oraz wdrożenie spójnego systemu informatyzacji sieci w ramach programów KC Market i KC Menadżer - to najważniejsze założenia współpracy z franczyzobiorcami sieci Hipol.
-
2010-04-30 10:55
Rynek Hurtowy w Broniszach chce związać klientów z hurtownią
Rynek Bronisze wprowadza karty stałego klienta. Program skierowany jest do wszystkich klientów prowadzących działalność gospodarczą (również producentów rolnych). Posiadacz karty stałego klienta otrzyma rabat w cenie...
-
2010-04-26 09:16
Usługi dodatkowe przyciągają klientów do sieci handlowych
Duże sieci handlowe przy swoich placówkach otwierają stacje benzynowe a także małe centra handlowe i apteki. Takie usługi odpowiadają jedynie za kilka procent ich przychodów, ale dzięki temu przywiązanie klientów jest większe. Tracą na tym małe sklepy - informuje Rzeczpospolita.
-
2010-03-24 09:39
Sprzedając cygara i cygaretki trzeba liczyć na stałych odbiorców
Wśród wyrobów tytoniowych znajdują się cygara i cygaretki. Nie są one tak popularne jak papierosy, ale bez trudu można je dostać w sklepach. Jest to kategoria bardzo niewielka w porównaniu do rynku papierosów - jej...
-
2010-03-23 08:50
Mieszkańcy dużych miast nie są lojalnymi klientami
Jak wynika z najnowszego badania firmy badawczej Market Side przeprowadzonego w marcu na reprezentatywnej próbie mieszkańców miast większych niż 100 tys. mieszkańców, aż 47 proc. ankietowanych robi zakupy w Biedronce. Kolejne w badaniu sieci: Real i Carrefour, zanotowały po 33 proc. wskazań - informuje Rzeczpospolita.
-
2010-03-16 09:40
Starsze osoby są wrażliwe na promocje cenowe
Klientów sklepu można podzielić na przykład według wieku. Dobrze mieć ofertę dla najstarszych i dbać o nich. - Tacy klienci są dosyć oszczędni. Ludzie starsi długo się zastanawiają, zanim kupią coś spoza swojej "listy zakupów". Wpływ na ich zakupy mają ceny. Im niższe tym lepiej. Jednak jeśli się przyzwyczają, to są lojalni i codziennie lub nawet kilka razy dziennie przychodzą do sklepu - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu ogólnospożywczego w Warszawie.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- NASTĘPNA »
- 17:58 Brexit - opłata interchange ostro w górę
- 17:50 Powstaje sieć restauracji franczyzowych PASCAL
- 17:46 GIS: 122 naruszenia przepisów przeciwepidemicznych, z czego 91 w gastronomi
- 16:12 Lidl otwiera 1. sklep w 2021 roku
- 15:50 Marczuk: ponad 4 tys. placówek gastronomicznych otrzymało środki z Tarczy...
- 15:01 Polska firma Sofaroom otwiera sklep w Domotece
- 14:45 Konfederacja rusza ze zbiórką podpisów pod obywatelskim projektem zakończenia...
- 14:44 Raport: na skutek COVID-19 liczba przepracowanych godzin pracy w Polsce...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Grodzisk), Internetowa, 40.26 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Jasień (Kiełpinek), Sympatyczna, 63.20 m², wynajmę mieszkanie
- Dom, Wrocław Żerniki (Fabryczna), Gromadzka, 82.20 m², sprzedam dom
- Lokal użytkowy, Gdańsk, Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 91.50 m², sprzedam lokal użytkowy
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.