Niebezpieczne związki w kosmetykach. Eksperci chcą zbadać 24 substancje, a zaczną od kremów z filtrem UV
Łukasz Wojciechowski RSS Detal 75 proc. Polaków niepokoi się o swoje finanse, prawie połowa kupuje tylko niezbędne rzeczy Detal EY: Chętniej wrócilibyśmy do zakupów stacjonarnych Detal EY: Mamy coraz więcej obaw związanych z codziennym życiem. To przekłada się na zakupy Detal Internetowe FRSiH: Higiena i cena. Polacy kupują inaczej, trendy przyspieszają (pełna relacja) Detal Łukasz Wociechowski, EY: Dla kupujących wzrasta znaczenie bezpieczeństwa i ceny Detal Łukasz Wojciechowski, EY weźmie udział w Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu Detal EY: Około 1/3 polskich konsumentów deklaruje wyraźne zmiany swoich zachowań zakupowych Detal EEC2020: Konsument jutra – pełna relacja i video Detal EY: Epidemia jak rewolucja konsumencka Detal EY: 43 proc. Polaków nie wprowadza oszczędności ze względu na pandemię Detal EY: Lokalność, transparentność i bezpieczeństwo zyskały w oczach klientów Detal EY: Żywność i napoje to jeden z podsektorów, na które koronawirus ma znaczny wpływ Reklama Następna strona