marki RSS Detal Raport: Większość konsumentów zmieniła marki kupowanych produktów Detal NFT w marketingu - trend sezonu czy coś więcej? Detal Ekspert: Sytuacja w Ukrainie to prawdziwy test dla marek i konsumentów E-commerce Badanie: Jeśli aplikacja działa źle, konsumenci obwiniają markę Detal Kantar: najcenniejsze marki świata zyskały w ciągu roku na wartości średnio o 42 proc. Detal 80 proc. konsumentów kupuje w oparciu o emocjonalną więź z marką Detal Trzy osoby handlowały podróbkami znanych marek Detal Generacja Y jest przywiązana do marek Detal Jakie znaczenie dla firm ma zmiana istotnych dla konsumentów wartości? Detal Nielsen: Na polskim rynku są segmenty, w których głównie kobiety są konsumentem docelowym Detal Marki dla kobiet mają duży potencjał Detal Prognoza na 2020 rok: Marki wracają do realu i zajmują stanowisko Reklama Poprzednia strona Następna strona