Słowo kluczowe: marki premium RSS
-
2019-03-25 13:02
Zalando rozszerza ofertę luksusowej mody
Zalando rozwija ofertę premium wprowadzając 17 nowych marek, jak See by Chloé czy Mulberry. W tym roku globalne przychody ze sprzedaży mody luksusowej osiągną wartość niemal 95 milionów dolarów.
-
-
2019-03-06 11:35
Odzieżowe marki premium najemcami Renomy
Do wrocławskiej Renomy ponownie wchodzi włoska marka odzieżowa Liu Jo oraz multibrand Dante, mający w swojej ofercie kolekcje największych światowych projektantów. Otwarcie obu sklepów jest zaplanowane wiosną.
-
2018-11-16 19:26
Moda premium coraz bardziej dostępna
Dzięki powiększającej się ofercie marek premium w Designer Outlet Warszawa, moda premium staje się dostępna dla szerszego grona klientów. Centrum odpowiada na potrzeby rynku i otwiera kolejne salony „z wyższej półki”,...
-
2017-11-21 12:32
Ekspert: Marki premium wciąż słabo zauważalne
- Atrakcyjność polskiego rynku dla marek premium od wielu lat się nie zmienia. Ich obecność zauważamy marginalnie, a wejście nowych brandów jest właściwie niezauważalne – mówi Piotr Wasilewski, dyrektor Działu Centrów Handlowych i działu Inwestycyjnego Nuvalu Polska.
-
2016-12-07 17:31
W Warszawie jest aż 100 sklepów monobrandowych z sektora premium
W Warszawie rośnie znaczenie reprezentacyjnych ulic handlowych, przy których swoje salony otwierają międzynarodowe brandy, jak i rdzennie polskie, święcące triumfy na świecie firmy. - Widzimy wyraźny, nowy, ciekawy trend – znane marki coraz częściej zwracają się ku krajom takim jak Polska i właśnie tu widzą obecnie szansę rozwoju, aby otwierać swoje nowe flagowe sklepy – mówi Maciej Zajdel, członek zarządu Kulczyk Silverstein Properties.
-
2016-11-24 12:31
Netto ofertą marek premium wspiera przedświąteczną sprzedaż
Seria świątecznych produktów marki Premieur, należącej do sieci sklepów Netto, jest dostępna w sprzedaży. W ofercie klienci znajdą między innymi: sery, szynki, słodycze, przyprawy i ryby.
-
2016-08-31 09:51
Konsumenci zdecydowali o ewolucji dyskontów. Rośnie znaczenie marek premium i bio
Wśród najważniejszych trendów konsumenckich, które wpłyną na strategie sieci handlu spożywczego w nadchodzących latach, można wyróżnić przede wszystkim nowy model rodziny, coraz szybszy tryb życia, zmianę nawyków żywieniowych oraz wysoką wrażliwość cenową konsumentów - wynika z raportu Handel spożywczy w Polsce w latach 2010-2020", przygotowanego przez Roland Berger.
-
2015-11-30 10:11
Siła nabywcza statystycznego Polaka to 6170 euro rocznie
Siła nabywcza Polaków zwiększyła się od 2005 roku o 20 proc. i wynosi obecnie około 6 170 Euro. Od 2010 roku nad Wisłą pojawiło się około 70 marek z sektora premium.
-
2015-03-17 10:36
Na Wielkanoc dyskonty chcą zwiekszyć koszyk zakupowy dzięki markom premium
Kolejny raz przed świętami na półki dyskontów trafiają produkty, które mają się Polakom kojarzyć z luksusem. Obie sieci postawiły na promocję droższej linii produktów premium marki własnej Deluxe w Lidlu oraz La Speciale w Biedronce.
-
2014-11-30 19:56
Biedronka wprowadza na półki La Speciale - markę własną w segmencie premium
Lidl ma swoją markę "De Luxe", Tesco markę "Finest", Carrefour linię regionalnych specjałów francuskich pod marką "Reflets de France", zaś Biedronka wprowadza przed świętami Bożego Narodzenia do sklepów produkty z wyższej półki pod marką "La Speciale - orginal premium food".
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
- Cz 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- Cz 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- Cz 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- Cz 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- Cz 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- Cz 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- Cz 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- Cz 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.