Słowo kluczowe: marki własne RSS
-
2021-02-24 09:05
Marki własne detalistów zyskują kosztem marek koncernów
Pandemia nadal budzi niepokój polskich konsumentów, ale nastroje zdają się uspokajać z każdym miesiącem. Znajduje to też odzwierciedlenie w zwyczajach zakupowych Polaków. Choć nadal jesteśmy w europejskiej czołówce,...
-
-
2021-02-17 10:21
E.Leclerc: Na naszych półkach jest o 20 proc. polskich produktów więcej niż rok wcześniej
Zróżnicowanie, promocja polskich produktów, nacisk na ekologię, minimalizowanie użycia oleju palmowego, czy wycofanie z oferty jaj z chowu klatkowego – to tylko część elementów strategii, którą marka realizuje na...
-
2021-02-04 09:44
87 proc. badanych kupuje produkty non food marek własnych dyskontów
Według badania Inquiry ze stycznia 2021 roku 82% Polaków deklaruje, że spotkało się z markami własnymi art. przemysłowych w dyskontach i supermarketach, w których robią zazwyczaj zakupy. Najwyższą znajomością marek własnych w badanej kategorii cechują się mieszkańcy miast od 100 tys. do 500 tys. mieszkańców (89%), a najniższą osoby mieszkające na wsi (77%). -
2020-08-10 10:50
Rośnie apetyt na marki własne
W 2019 roku sprzedaż wartościowa marek własnych w Polsce wyniosła 34 mld zł. Jak podaje Nielsen, takie towary odpowiadają już za 20 proc. sprzedaży produktów FMCG.
-
2020-03-18 13:00
Aldi Nord i Süd ze wspólnymi markami własnymi
Aldi Nord i Aldi Süd pracują nad wcześniej ogłoszoną standaryzacją swoich marek własnych. Do końca tego roku większość asortymentu zostanie zmodyfikowana.
-
2020-03-04 14:27
Bartosz Urbaniak, BNP Paribas: Coraz częściej wykorzystujemy żywność do samookreślenia
Na temat rewolucji toczącej się w handlu detalicznym w Polsce, zmianach jakie dokonują się w markach własnych, nagłych zmianach trendów oraz ich wpływie na sieci handlowe rozmawiamy z Bartoszem Urbaniakiem, szefem...
-
2020-03-03 15:36
W kategorii piwa marki własne sieci handlowych stanowią 3 proc. rynku
W 2019 roku wolumen czystego alkoholu sprzedawanego w postaci piwa zmniejszył się aż o 1,6 proc rdr. Na znaczeniu od lat tracą piwa mocne (o zawartości alkoholu powyżej 6,1%), które w ubiegłym roku spadły o 3,9 proc....
-
2020-02-07 13:48
Mleczna Dolina i Pilos to najczęściej kupowane marki własne
Według najświeższych danych Nielsena wartość sprzedaży marek własnych w Polsce w 2019 r. wyniosła 32,1 mld zł, czyli o 4,7 proc. więcej niż rok wcześniej - czytamy w pb.pl
-
2019-10-16 09:16
Mleczna Dolina z Biedronki i Pilos z Lidla to najczęściej kupowane marki własne
30,6 mld zł wyniosła w 2018 roku sprzedaż marek własnych rosnąc o 5,2% w stosunku do roku poprzedniego. To 20,1% sprzedaży produktów FMCG w Polsce. Dyskonty odpowiedzialne za 81,8% tej sprzedaży, stworzyły potęgę...
-
2019-09-19 12:55
Lidl stawia na Instastory i wykorzystuje ASMR
Ruszyła najnowsza kampania Lidla na Instagramie wykorzystująca format Instastory. Lidl promuje produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 10:59 Pulp Fibrepak - nowe mozliwości opakowaniowe dla rynku spożywczego i...
- 10:53 Premier: w IV kw. br. mamy szansę przebić wzrost gospodarczy sprzed pandemii
- 10:37 Firmy Hochland i Żabka opracowały nową bezmięsną przekąskę
- 10:20 Polskie mięso w opakowaniach nadających się w 100% do recyklingu w Netto
- 10:02 Maski typu FFP2 i FFP3 dla pracowników handlu? Ministerstwo na razie nie ma...
- 09:47 Niemcy: Zakupy w sklepie po wcześniejszej rejestracji
- 09:30 Leroy Merlin wchodzi do Kołobrzegu. Ruszyła rekrutacja personelu
- 09:26 PFR chce przedłużyć termin składania wniosków o subwencję z Tarczy PFR 2.0
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.