merchandising RSS RetailTEch Polpharma wdrożyła sztuczną inteligencję w punktach sprzedaży. Jak działa? E-commerce Co 3. Polak zaczyna zakupy od przeszukania oferty platform sprzedażowych Detal Aplikacja do zarządzania merchandisingiem w czasie rzeczywistym - dane dostępne "tu i teraz" RetailTEch Image recognition receptą na wzrost sprzedaży - w sklepach tylko co trzeci produkt jest na swoim miejscu Detal Merchandising produktów w sieciach DIY zyskuje na znaczeniu Detal Ekspert: Jak wprowadzać sezonowe zmiany w ekspozycji sklepu? Detal Audyty jakości obsługi klienta zyskują na znaczeniu Detal Przed świętami wartość handlu offline wzrośnie o 5 proc. Detal Ponad 30 nowych klientów w portfelu ASM Group Detal Klient musi czuć się dobrze w sklepie, by wydać pieniądze Detal ASM Group wchodzi z usługami outsourcingu na rynki Niemiec i Austrii Franczyza Poradnik: Zmiany w aranżacji przestrzeni handlowej przyciągają klientów Reklama Następna strona
RetailTEch Image recognition receptą na wzrost sprzedaży - w sklepach tylko co trzeci produkt jest na swoim miejscu