Słowo kluczowe: millenialsi RSS
-
2020-07-21 10:13
W pandemii ucierpiała psychika polskich Milenialsów i Generacji X. To zmienia ich zwyczaje zakupowe
W czasie pandemii najbardziej ucierpiała psychika polskich milenialsów i generacji X, co przełożyło się na ich zwyczaje zakupowe – wynika z badania GfK Consumer Life trackingu trendów konsumenckich.
-
-
2020-06-24 09:55
Pandemia przyspieszyła rewolucję na rynku pracy
Rynek pracownika czy pracodawcy? Żadne z tych określeń nie odzwierciedla obecnej sytuacji na rynku. Coraz więcej pracowników oczekuje od firmy większej elastyczności i niezależności. Zamiast budować work- life balance, oczekują work-life integration. Współpraca ma określać stosunki między pracodawcą a pracownikiem. Rewolucji nie wprowadziła pandemia, a jedynie ją przyśpieszyła. Pokolenie Milenialsów i Generacji Z oczekuje zmiany starych schematów i podkreślają przy tym konieczność zmian.
-
2019-11-30 21:54
W USA w grupie osób w wieku powyżej 74 lat ponad 60 proc. korzysta z internetu
W Stanach Zjednoczonych z internetu w mniejszym lub większym stopniu korzystają przedstawiciele wszystkich pokoleń - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Pew Research Center badającą, jak różne grupy wiekowe funkcjonują w sieci.
-
2019-11-21 09:44
Graal ma patent na millenialsów. Opakowania śledzia formą zabawy i dyskursu z konsumentem
Graal wprowadził na rynek specjalne produkty dla millenialsów. Postawił na najpopularniejszą rybę w Polsce – śledzia i podaje ją w innowacyjny sposób. Puszka rybna staje się zabawą i sposobem na indywidualizm...
-
2019-11-19 12:49
Raport: Przekąski to element kultury, tradycji oraz poczucia tożsamości
Z najnowszego raportu Mondelēz International wynika, że coraz częściej sięgamy po przekąski, które odgrywają istotną rolę zarówno w żywieniu, czy szeroko pojętym dbaniu o swoje zdrowie psychiczne i fizyczne, jak również w relacjach międzyludzkich. Jak pokazuje badanie, 6 na 10 dorosłych osób twierdzi, że woli jeść więcej małych posiłków w ciągu dnia zamiast kilku większych (59 proc.), przy czym młodsi konsumenci lubią przekąski zdecydowanie bardziej niż posiłki – w tym przypadku liczba ta wzrasta do 7 osób na 10 wśród badanych Millenialsów (70 proc.).
-
2019-10-15 08:51
Etyczne zasady produkcji, personalizacja i szybka obsługa - tego chcą młodzi klienci
Aż 77 proc. młodych ludzi skrytykowało firmy za koncentrowanie się na własnych potrzebach (zwłaszcza finansowych), a nie na społeczeństwie.
-
2019-08-30 12:29
Milenialsi królują na rynku e-commerce
Trzy czwarte (75 proc.) milenialsów kupuje w internecie – jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie KIR i Związku Banków Polskich. Coraz częściej u osób młodych zakupy online stają się...
-
2019-08-27 10:46
Polscy milenialsi najbardziej liczą na wysokie zarobki
Dla prawie 60 proc. przedstawicieli pokolenia Y w Polsce priorytetem są wysokie zarobki i dostatnie życie – wynika z badania firmy Deloitte. Z kolei 30 proc. pracujących milenialsów z Polski uważa, że przemysł 4.0...
-
2019-07-18 16:05
Branża mięsna nie powinna pokładać nadziei w millenialsach
Pokolenie 'baby boomers', które obecnie tworzą emeryci, rolnicy i renciści, spożywa obecnie najwięcej mięsa w Polsce. Branża musi więc szukać nowych konsumentów. Niestety, millenialsi, w których pokłada się duże nadzieje, nie są zainteresowani mięsem - mówił dr inż. Ryszard Kowalski, adiunkt w Zakładzie Technologii Produktów Mięsnych Instytutu Technologii Mięsa Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu podczas Kongesu MEATing 2019.
-
2019-04-23 10:07
Kazar Studio - nowy koncept marki dla milenialsów
Na początku kwietnia w centrum handlowym Posnania, Kazar Group otworzyła swój pierwszy salon sprzedaży skierowany do pokolenia Y.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 18:00 Dzięki Inspekcji Pracy pracownicy odzyskali ponad 3,5 mln złotych
- 11:28 Mocno zdrożała kukurydza. W najbliższym czasie nie stanieje
- Sb 14:43 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 09:14 Marczuk: średnie umorzenie subwencji z Tarczy PFR 1.0 wyniesie 65 -70 proc.
- Sb 07:28 Prezes NBP: wysoki procent obrotu musi dokonywać się w gotówce
- Pt 19:58 Sanepid musiał odstąpić od kontroli resturacji działającej mimo zakazu
- Pt 17:15 Sanepid: od stycznia 6 kar na przedsiębiorców o łącznej wartości 115 tys. zł
- Pt 16:07 Pomorze idzie śladem Warmii i Mazur - nowe obostrzenia
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.