Słowo kluczowe: patriotyzm konsumencki RSS
-
2020-12-01 10:40
59 proc. Polaków chętniej wybiera produkty krajowe niż z importu
Ponad połowa Polaków (57 proc.) deklaruje, że stara się unikać produktów szkodzących środowisku. Podobny odsetek (58 proc.) dostrzega zbytnią konsumpcję współczesnego społeczeństwa. 59 proc. badanych chętniej wybiera produkty krajowe niż z importu – wynika z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia dla Szkoły Głównej Handlowej, Katedry Badań Zachowań Konsumentów.
-
-
2020-11-17 11:23
Badanie: Patriotyzm konsumencki staje się coraz ważniejszym trendem
Dzisiejszy konsument zainteresowany jest przede wszystkim jakością, choć – m.in. w wyniku pandemii – przy podejmowaniu decyzji zakupowych wzrasta również waga ceny. Coraz istotniejszym trendem staje się patriotyzm konsumencki. Według najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” konsumenci podczas codziennych zakupów kierują się jakością, ceną i miejscem pochodzenia produktów.
-
2020-05-21 11:46
Instytut Biznesu: Patriotyzm gospodarczy jest ważny, ale nie może być ślepy
Instytut Biznesu opublikował stanowisko w sprawie publikacji Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi dot. przedsiębiorstw importujących mleko do Polski.
-
2020-04-01 12:21
,,Produkt polski" - w towarach przetworzonych dopuszcza się użycie importowanych składników
Dla siedmiu na dziesięciu Polaków wystarczającą zachętę do zakupu danego produktu stanowi to, że pochodzi on z Polski, a połowa konsumentów swój patriotyzm manifestuje podczas zakupów - podaje KZRSS Społem.
-
2019-11-23 17:52
Zwiększenie o 1 proc. polskich towarów w sprzedaży przysporzyłoby gospodarce dodatkowe 6,6 mld zł
Rośnie patriotyzm konsumencki. Polacy coraz częściej deklarują, że wybierają polskie produkty, a polskość marki staje się narzędziem marketingowym - czytamy na Wnp.pl.
-
2019-11-19 09:50
Nowe opakowanie cukru rodzimej marki z flagą Polski
Marka „Polski Cukier” staje do walki o serca konsumentów. Flagowy produkt – cukier biały 1 kg otrzymał właśnie nową szatę graficzną, zaprojektowaną z uwzględnieniem uwidaczniających się w ostatnich latach trendów,...
-
2019-10-20 09:00
Raport: Polacy coraz bardziej cenią rodzimą żywność
Polscy coraz bardziej doceniają walory rodzimej żywności, blisko 1/3 zwraca uwagę na rodzime pochodzenie produktu - wynika z raportu Polskiego Monitora Opinii. Dodano, że głównym kryterium zakupu jest cena, kupujemy głównie w lokalnych sklepach i dyskontach.
-
2019-10-17 11:10
Badanie: Polacy coraz bardziej dumni z polskiej żywności
Ponad 2/3 Polaków deklaruje, iż jest gotowych zapłacić więcej za rodzimą żywność wytworzoną w sposób ekologiczny, natomiast blisko 1/3 zwraca uwagę na polskie pochodzenie produktu. Takie są wyniki pierwszego raportu...
-
2019-10-11 14:12
Premier: kupowanie polskich produktów jest gospodarczym patriotyzmem
Każdy polski produkt jest na wagę złota, podwójnie, bo za tym kryje się praca polskich pracowników. Kupowanie polskich produktów jest gospodarczym patriotyzmem – mówił w piątek w Opatowie (Świętokrzyskie) premier Mateusz Morawiecki.
-
2019-09-18 13:27
Badanie: W ciągu ostatnich 10 lat znacznie wzrósł patriotyzm zakupowy Polaków
Jakość, cena i miejsce pochodzenia produktu to główne czynniki brane pod uwagę przez konsumentów podczas codziennych zakupów. Taki wniosek wyłania się z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji...
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- Cz 19:50 Raport: Co roku na świecie marnuje się 20 proc. żywności
- Cz 19:18 150 zł brutto podwyżki i nagrody jednorazowe dla pracowników PKN Orlen
- Cz 19:10 GIS wycofuje mięso marki wyprodukowanej dla Lidla
- Cz 18:43 46 proc. konsumentów z Chin chciałoby, żeby jedna firma zaspakajała ich potrzeby
- Cz 18:23 Aldi: 25 euro za pięć testów na obecność koronawirusa
- Cz 17:37 Toruńska burgerownia nie obsługuje policjantów
- Cz 17:35 Amazon zmienił logo aplikacji
- Cz 16:55 Margaryny Flora i Rama w opakowaniach wielokrotnego użytku
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.