perfumeria RSS Non-food Roger&Gallet pierwszy raz na polskim rynku E-commerce Douglas zwiększa sprzedaż dzięki kanałom online i aplikacjom. Sieć kontynuuje ekspansję E-commerce Pokolenia Y, Z i Alfa grupą docelową marek luksusowych (wywiad) Detal Przez pandemię musieli zamknąć ponad 600 sklepów, teraz chcą otwierać i wchodzić na nowe rynki Detal Douglas: Jesteśmy na TikToku, bo tam są konsumenci Detal Douglas ze strefą spa, strefami marek i konsultacjami w warszawskiej Arkadii Non-food Nowy najemca w Hali Koszyki. Przyszedł czas na perfumerię Detal Sephora gotowa na Dzień Singla. Jakie marki w promocji? Detal Nowy CEO w Douglas. Cel - zwiększenie rentowności Detal Perfumerie Douglas wejdą do galerii w Kutnie, Ełku i Oświęcimiu Non-food Rosjanie masowo wykupują perfumy znanych marek Non-food Sephora z zyskiem 24 mln zł Reklama Następna strona