pozycjonowanie cenowe RSS Detal Ekspert: Strategia wyrównywania najniższych cen nie przynosi rezultatów Detal Espirito Santo: Biedronka w II połowie 2013 r. inwestowała w ceny, po tym jak Tesco rzuciło jej wyzwanie Detal Wysokie promocje mogą wywołać wrażenie, że na co dzień jako klienci przepłacamy za zakupy Detal Eksperci Simon-Kucher i Partners: Małe sklepy też mogą być atrakcyjne cenowo Detal Koszyk cen: Cięcie cen wchodzi na stałe do arsenału środków promocyjnych w dyskontach Detal Najtańszy Koszyk: Drożeją podstawowe produkty, dlatego większość sieci ma wyższą ofertę niż w czerwcu Detal Eksperci: Postrzeganie cenowe buduje się latami. Nie wystarczą krótkotrwałe akcje promocyjne Detal Eksperci: Cięcie cen o 10 proc. zmusza sklep do zwiększenia sprzedaży o 250 proc. Detal Eksperci: Pozycjonowanie cenowe musi brać pod uwagę profil klientów sklepu Detal Najtańszy Koszyk: 40 najtańszych produktów można kupić w sklepach od 102 aż do 250 zł Franczyza Jak zwiększyć zyskowność sklepu - zmieniając ceny? Reklama
Detal Espirito Santo: Biedronka w II połowie 2013 r. inwestowała w ceny, po tym jak Tesco rzuciło jej wyzwanie
Detal Najtańszy Koszyk: Drożeją podstawowe produkty, dlatego większość sieci ma wyższą ofertę niż w czerwcu