Grycan – Lody od pokoleń o podwyżkach: Celem było dostosowanie cen do aktualnych warunków, bez straty na jakości
przekąski RSS Detal Kantar: W pandemii zyskały duże marki spożywcze Detal PepsiCo: Co trzeci sprzedawany przez nas napój na terenie UE nie zawiera cukru Detal Badanie: Polacy otworzyli się na fast-food Detal Ponad 19 proc. Polaków przekonało się do ekologicznej żywności Detal PepsiCo płynie na cowidowej fali Nowe produkty FMCG Siedem produktów marki OLE! debiutuje na rynku Detal Przekąskowa sieć szuka miejsca w "nowej normalności", ma umowę z Tesco Detal PepsiCo z odbiciem sprzedaży w IV kwartale, firma liczy na wzrosty w 2021 roku Detal Żabka promuje zestawy śniadaniowe Detal Mondelez: Spożycie przekąsek wzrosło, bo więcej czasu spędzamy w domu Detal Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole) - relacja Detal Koronawirus dopalaczem PepsiCo Reklama Poprzednia strona Następna strona