Słowo kluczowe: przelewy24.pl RSS
-
2020-07-02 10:39
Prezes IGE: E-grocery rozwija się w całym kraju dzięki działaniom Carrefoura i Biedronki, Lidla i Auchan
Restrykcje nałożone na sklepy stacjonarne ze względu na pandemię, spowodowały wyraźne osłabienie zjawiska zakupów wielokanałowych. W procesie ostatniego zakupu 36 proc. konsumentów wykorzystało przynajmniej 2 kanały...
-
-
2020-03-25 21:02
Raport Mobile Institute i e-Izby: 45 proc. Polaków rzadziej robi zakupy w sklepach tradycyjnych
COVID-19 rzucił rynkowi e-commerce szereg wyzwań związanych m.in. z logistyką, dostawami i dostępnością produktów. Pojawia się pytanie: czy obecna sytuacja będzie motorem napędowym dla polskiego rynku e-commerce i czy...
-
2019-06-25 11:12
Badanie: Aż 40 proc. respondentów nie ma ulubionego miejsca zakupowego
Coraz chętniej korzystamy z większej liczby kanałów, przy czym mamy mniej ulubionych miejsc zakupowych. Sklepy stacjonarne stały się ulubionym miejscem zakupów jedynie 22 proc. badanych, a ich popularność spadła o -10p.p. względem zeszłego roku. 11 proc. wskazało na platformy zakupowe, 10 proc. na e-sklepy, a 7 proc. na media społecznościowe. Z kolei aż 40 proc. respondentów nie ma ulubionego miejsca zakupowego. Przeważnie są to osoby młode. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego przez Mobile Institute.
-
2017-11-02 10:08
Przelewy24 i Allegro łączą siły
Operator Przelewy24 nawiązał współpracę z Allegro.pl. Wspólnie umożliwią klientom Allegro korzystanie m.in. z nowatorskiej formy szybkich płatności BLIK OneClick.
-
2015-06-29 11:08
Trendy, które będą wspierać sprzedaż omnichannel
Zdaniem Jacka Kineckiego, dyrektora sprzedaży, e-commerce, Przelewy24 w w ciągu najbliższych kilku lat możemy się spodziewać rozwoju nowych trendów, które będą wspierać sprzedaż omnichannel.
-
2015-05-28 14:03
Poradnik: Udostępniając płatności z małych banków, można liczyć na wzrost sprzedaży
Dobry system płatności ma za zadanie: przyspieszyć, uatrakcyjnić, uprościć, zabezpieczyć i zautomatyzować proces płatności - pozwolić by każdy klient znalazł metodę płatności, która spełni jego oczekiwania ( przelewy bankowe, karty płatnicze, systemy ratalne, płatności odroczone) bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta (komputer osobisty, laptop, tablet, telefon komórkowy) - zauważa Jacek Kinecki, sales manager w Przelewy24, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej.
- Śr 21:32 ZPPHiU: Ponowne obostrzenia w handlu doprowadzą do kolejnych upadłości...
- Śr 21:28 Był eBay, jest Allegro, nadchodzi Amazon...
- Śr 19:29 Kaufland otwiera drugi market w Zielonej Górze. To 226. sklep sieci
- Śr 17:31 Minister zdrowia: Od 27 lutego zasłanianie ust i nosa będzie możliwe tylko...
- Śr 17:28 Od soboty zamknięte hotele i galerie w Warmińsko-Mazurskim; w pozostałych...
- Śr 17:16 W Gdańsku muszą zniknąć słupy z gigantycznymi logotypami. Sieci odwołują się
- Śr 17:06 Przedstawicielka Galerii Warmińskiej: Decyzja o lockdownie to nasza tragedia
- Śr 17:02 Mały Głód wkracza w świat gamingu
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Żabka inwestuje w zautomatyzowane centrum logistyczne pod Warszawą
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 Dino, Specjał, Eurocash - zobacz, ile firmy otrzymały pomocy publicznej
- 6 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
937 sklepów Carrefoura w Polsce ze spadkiem sprzedaży o 0,6 proc
-
Tarcza Finansowa 2.0. Jak skutecznie sięgnąć po pomoc?
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.