Reklama
Partner serwisu
Pokaż menu
Detal
Powrót
Detal
Sieci FMCG
Sieci odzieżowe
Sieci RTV/AGD
Sieci DIY
Drogerie
Restauracje i kawiarnie
Stacje paliw
Centra handlowe
W Rosji będzie produkowana Z-Cola
Adidas otworzył na Śląsku sklep w nowym koncepcie
Carrefour zmienia szefów w Europie
E-commerce
Pointpack: Zainteresowanie sieci handlowych obsługą przesyłek będzie rosło
Shoper partnerem Alibaba.com
Firma z branży e-commerce wynajmie 6 tys. mkw. w BIK Park Wrocław
Franczyza
Akcjonariusze Eurocash zgodzili się, by jego spółka zależna przejęła sieć ABC
Nowe stacje Moya
Właściciel marek LodyBonano i "u Lodziarzy” gwarantuje franczyzobiorcom 16 tys. zł zysku
Analizy
Polacy muszą pracować 62 i pół minuty, żeby kupić Big Maca
Inflacja nie omija owoców i warzyw. Które podrożały najbardziej?
Od pola do półki: Mleko w skupie po 2,5 zł za litr. A na półce?
RetailTech
Czy obawy, że roboty zabiorą pracę ludziom są uzasadnione?
Ponad 2 tys. sklepów Biedronki będzie zasilanych zieloną energią
Wirtualna przymierzalnia okularów. Marka Belutti wprowadza aplikację
Płatności
Kubota: płatności odroczone zwiększają współczynnik konwersji i wartość zamówienia
Twisto z kolejnym operatorem płatności. Fintech nawiązał współpracę z Tpay
Płatności kartą obowiązkowe we Włoszech
Marketing
Nowa kampania marki Garage skierowana do muzyków
Anastasija Litvinyuk w Galerii Młociny w ramach jazzowego piątku
Nowa kampania marketingowa lodów Snickers
Koszyk
FRSiH
Szukaj
Zamknij wyszukiwanie
Wyszukaj
Szukaj
Email
Facebook
Linkedin
Twitter
Słowo kluczowe: róże
RSS
Detal
Bronisze: ponad 200-proc. wzrost sprzedaży róż na walentynki
Reklama