Raport: 43 proc. ankietowanych prezesów firm już wykorzystało AI do stworzenia oferty produktów lub usług
sieci obuwnicze RSS Detal Wojas z kontraktem na ponad 138 mln zł Non-food Duże wzrosty przychodów Wojasa. Jest kontrakt dla wojska Non-food Duże wzrosty przychodów w Wojasie Non-food Wojas bierze pożyczkę z Polskiego Funduszu Rozwoju Non-food Ruszył pierwszy Foot Locker w Kielcach E-commerce CCC: Udział e-commerce wzrósł do 56 proc. Non-food Wojas: Rekordy sprzedaży w listopadzie Non-food Kubota szuka inwestorów Non-food CCC chce na wiosnę otworzyć pierwszy sklep w nowym koncepcie Non-food CCC: Osoby kupujące buty dla dzieci szczególnie zwracają uwagę na pochodzenie surowców RetailTEch CCC stawia na cyfryzację i rekrutuje do zespołów odpowiedzialnych za #fashiontech E-commerce DeeZee, marka z grupy CCC otwiera sklepy online na czterech rynkach Reklama Następna strona