Słowo kluczowe: social media RSS
-
2019-12-04 11:00
Marka Sokołów stawia na promocje w social mediach
Agencja Cut The Mustard nawiązała współpracę z firmą Sokołów, producentem w branży mięsnej - podały Wirtualnemedia.pl.
-
-
2019-05-29 11:20
Prezes DEL: Rewolucja 4.0 jest po to, by handel był bliżej konsumenta
Handel 4.0 to rewolucja w sposobie dotarcia do klientów. Głównie dzięki powszechnej dostępności smartfonów można wpływać na decyzje zakupowe konsumentów, podejmowane w sklepie. Handel 4.0 pomoże wybrać szybciej i...
-
2019-04-02 13:40
Delecta rusza z nową kampanią w social mediach
Z myślą o osobach chcących samodzielnie tworzyć domowe wypieki z wysokiej jakości produktów, Delecta udoskonaliła i poszerzyła ofertę swoich cukrów smakowych, które stanowią nieodzowny element wielu ciast oraz...
-
2019-04-02 13:16
Jaki jest homo consumens 2019?
Fast shopperzy kupują szybko, niejako przy okazji. Inni konsumenci szukają dobrych cen, za które są gotowi poczekać na produkt. Slow-shopper lubi dobrą jakość i zwraca uwagę na pochodzenie produktu. Smart shopper to...
-
2019-03-08 11:54
Pilsner Urquell z promocją w social mediach
Agencja reklamowa Hand Made zajmie się kompleksową obsługą mediów społecznościowych i działaniami promocyjnymi w tych kanałach dla kolejnej marki piwnej z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
-
2019-03-06 12:12
Marka Kozel będzie promowana w social mediach
Kompania Piwowarska powierzyła agencji reklamowej Hand Made kompleksową obsługę mediów społecznościowych marki Kozel.
-
2019-02-12 11:58
Wafelki Góralki z nową agencją marketingową
Góralki – marka popularnych wafelków – dołącza do portfolio Insignii. Od 2019 roku agencja przejmuje działania związane z komunikacją w mediach społecznościowych.
-
2019-01-28 10:55
Cut the Mustard zajmie się social mediami H&M
Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej.
-
2018-12-03 11:55
Partner w DLA Piper na FRSiH: Jako Polska jesteśmy europejskim liderem w produkcji prawa
Czy przepisy prawne ograniczają możliwość korzystania z social mediów i influencerów do reklamy swoich produktów? – zastanawiał się Andrzej Balicki, partner w DLA Piper podczas panelu „Future retail: Omnichannel,...
-
2018-11-22 15:17
KPMG na FRSiH: Można różnie rozumieć to co się kryje pod pojęciem „customer experience”
W różnych krajach pojęcie „doświadczenie zakupowe” jest rozumiane inaczej. Np. w Polsce pozytywne doświadczenia buduje się poprzez wiarygodność i rozwiązywanie problemów, natomiast w krajach anglosaskich to przede...
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 17:39 Pointpack planuje rozwój za granicą i nowe projekty w Polsce
- 17:32 Food trucki i automaty vendingowe pojawią się na odcinkach autostrady A4 i...
- 17:30 Komisja ds. petycji skieruje dezyderat ws. sprzedaży żywych ryb
- 17:25 Lidl sprzedaje artykuły z granulatu pozyskanego od PreZero
- 16:37 Allegro ma dostawcę swoich automatów paczkowych
- 15:34 SN w sprawie Tigera: Prawo do marki ma tylko Dariusz Michalczewski
- 15:22 Kaufland sponsorem programu kulinarnego MasterChef Junior
- 15:16 Badanie: Ponad 70 proc. kobiet jest niezależnych finansowo
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.