Słowo kluczowe: tajemniczy klient RSS
-
2019-04-17 10:18
Tajemniczy klient - pracownicy UOKiK w sklepach z elektroniką
Pracownicy UOKiK sprawdzili 16 dużych sklepów z elektroniką w całej Polsce. To do tej pory największa akcja, w której wcielili się w tajemniczego klienta. Sprawdzali informacje, które sprzedawcy przekazują podczas...
-
-
2016-04-21 13:37
Informacje od tajemniczych klientów UOKiK-u mogą być dowodem w sądzie
Nowe przepisy ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów wprowadziły do polskiego prawa instytucję tzw. tajemniczego klienta.
-
2015-06-23 10:03
Ustawa wprowadzająca instytucję "tajemniczego klienta" UOKiK do końca tej kadencji Sejmu
Jest determinacja rządu, by projekt noweli ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów uchwalić w tej kadencji parlamentu - mówi PAP szef UOKiK Adam Jasser. Projekt zakłada, że Urząd będzie mógł skuteczniej interweniować ws. niedozwolonych zapisów, np. w umowach kredytowych.
-
2015-06-08 10:54
UOKiK wprowadza tajemniczego klienta do sklepów
Koniec zabawy w kotka i myszkę między nieuczciwymi kontrahentami a oszukiwanymi konsumentami. UOKiK wprowadza do gry nową postać - "tajemniczego klienta", który nie tylko będzie kontrolował ale i dokonywał próbnego...
-
2013-05-09 10:37
"Tajemniczy klienci" zawitali do sklepów internetowych
Polacy z roku na rok coraz chętniej kupują on-line, dzięki czemu od kilku lat cieszymy się największą dynamiką wzrostu handlu internetowego w Europie. Rosnące wskaźniki prowokują do tego, aby zastanowić się nad jakością e-handlu. Po raz pierwszy w Polsce dwie firmy - Instytut Logistyki i Magazynowania (ILIM) oraz Opineo.pl postanowiły to zbadać i przeprowadziły zakupy systemem "Tajemniczego klienta". Teraz możemy sprawdzić, który sklep do dziś nie oddał konsumentowi pieniędzy, a który wyszedł z badania bez szwanku.
-
2012-03-27 09:10
Sklepy z najlepszą obsługą mogą sprzedać 40 proc. więcej towaru
"Tajemniczy klienci" z wywodzącej się ze Szwecji firmy Daymaker, którzy zbadali obsługę klientów w sklepach 125 sieci z 18 branż w Polsce, nie byli zachwyceni. Do zachodniej Europy wciąż nam daleko - czytamy w "Pulsie Biznesu".
-
2010-09-08 12:34
Program "Złoty Klient" wpływa na zwiększenie sprzedaży w salonach Kolportera
"Tajemniczy klienci" wręczyli blisko 600 nagród za przestrzeganie wysokich standardów obsługi klienta w salonikach prasowych Kolportera. Już 1300 razy odwiedzili saloniki prasowe Kolportera. Zgodnie z zaleceniami otrzymanymi w ramach programu "Złoty Klient", zdecydowana większość sprzedawców nawiązuje z klientami kontakt wzrokowy, ponad połowa z nich wita osoby wchodzące do saloniku uśmiechem. Dotychczasowe wyniki audytu potwierdzają duży postęp poczyniony przez sprzedawców w dziedzinie aktywnej sprzedaży, obsłudze niezdecydowanych klientów i polecaniu produktów objętych akcjami promocyjnymi.
-
2010-06-08 11:28
Najlepsza obsługa w stołecznych centrach handlowych
Obiekty z Warszawy, Łodzi i Poznania znalazły się w czołówce rankingu dziesięciu największych centrów handlowych w Polsce, przeprowadzonego przez międzynarodową firmę Dive-AdHoc, a który publikuje "Puls Biznesu". Zdaniem specjalistów z Dive-AdHoc, na najwyższy poziom obsługi mogą liczyć klienci w Blue City w Warszawie. Kolejne miejsca zajmują warszawskie Złote Tarasy, łódzka Manufaktura, poznański Stary Browar i katowickie Silesia City Center.
-
2010-05-11 13:09
Kolporter bada jakość usług z pomocą tajemniczego klienta
Kolporter wprowadził program „Złoty Klient", którego celem jest udoskonalenie obsługi w salonikach prasowych. Dlatego firma wynajęła„tajemniczych klientów", którzy wizytują saloniki na terenie całego kraju.
-
2009-10-28 10:02
Tajemniczy klienci sprawdzą przestrzeganie zakazu sprzedaży alkoholu i papierosów nieletnim
W ramach akcji STOP18! przeprowadzane jest ogólnopolskie badanie metodą Tajemniczy Klient, które ma na celu sprawdzenie, czy i ilu sprzedawców łamie prawo sprzedając alkohol nieletnim.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
- Cz 19:50 Raport: Co roku na świecie marnuje się 20 proc. żywności
- Cz 19:18 150 zł brutto podwyżki i nagrody jednorazowe dla pracowników PKN Orlen
- Cz 19:10 GIS wycofuje mięso marki wyprodukowanej dla Lidla
- Cz 18:43 46 proc. konsumentów z Chin chciałoby, żeby jedna firma zaspakajała ich potrzeby
- Cz 18:23 Aldi: 25 euro za pięć testów na obecność koronawirusa
- Cz 17:37 Toruńska burgerownia nie obsługuje policjantów
- Cz 17:35 Amazon zmienił logo aplikacji
- Cz 16:55 Margaryny Flora i Rama w opakowaniach wielokrotnego użytku
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.