Słowo kluczowe: wegetarianie RSS
-
2021-01-29 11:15
Żabka: Demokratyzujemy produkty roślinne
– Obecnie, 43 proc. Polaków deklaruje, że nie je w ogóle lub stara się ograniczać jedzenie mięsa. Z uwagi na skalę naszej działalności – ponad 6900 sklepów w całej Polsce, zarówno w aglomeracjach, jak i małych miejscowościach – możemy być firmą, która demokratyzuje produkty roślinne i daje Polakom dostęp do nich – mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektor marketingu w firmie Żabka Polska.
-
-
2021-01-04 10:09
Nestle i Tesco zachęcają pracowników do przejścia na dietę wegetariańską
Jak co roku, ruszyła akcja "Veganuary" promująca dietę roślinną. W 2021 r. do wydarzenia włączyło się kierownictwo wielu firm m.in. Nestlé i Tesco - czytamy na plantbasednews.com.
-
2020-12-23 10:49
Badanie: Co trzeci Polak deklaruje, że w najbliższe święta zje mniej dań mięsnych
Na początku grudnia br. panel Ariadna przeprowadził badania opinii publicznej na zlecenie kampanii RoślinnieJemy, pytając Polaków o charakter potraw, które pojawią się na ich stole w wigilijny wieczór. Już co trzeci...
-
2020-11-18 12:21
Unilever gotowy na roślinną rewolucję
Unilever chce osiągnąć obroty w wysokości co najmniej miliarda euro w ciągu pięciu do siedmiu lat dzięki roślinnym zamiennikom mięsa i nabiału. Firma spodziewa się gwałtownego wzrostu tego rynku.
-
2020-11-17 09:10
Trend roślinny - zagrożenie czy szansa dla branży mięsnej?
Trend roślinny coraz mocniej wchodzi w branżę mięsną, nie tylko pod postacią zamienników mięsa, ale także jako inicjatywy legislacyjne. To przede wszystkim Zielony Ład, poprzez który Komisja Europejska chce położyć...
-
2020-10-14 12:53
Organizacje rolnicze nie chcą nazw produktów mięsnych dla wyrobów roślinnych
Polskie organizacje rolnicze nie chcą, by wyroby roślinne były nazywane tak jak produkty mięsne i popierają kampanię "To nie jest stek" - poinformowała w środę Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.
-
2020-10-14 09:58
Las Vegan’s chce zebrać milion zł na produkcję wegańskiej czekolady
Manufaktura Czekolady Chocolate Story, tworzy pierwszą wegańską, a zarazem mleczną tabliczkę. Pod szyldem nowej spółki o nazwie Las Vegan’s znajdą się produkty wegańskie z wykorzystaniem tylko naturalnych surowców pochodzących z rolnictwa ekologicznego. Wejściu spółki na rynek towarzyszyć będzie kampania crowdfundingowa, która w listopadzie br. wystartuje na platformie Crowdway.pl. Nowy podmiot chce pozyskać 1 mln zł.
-
2020-10-08 10:49
Roczna sprzedaż produktów wege w Polsce to 441 mln zł
Mleka roślinne, dania gotowe i pasty kanapkowe to najczęściej kupowane przez Polaków roślinne zamienniki produktów zwierzęcych. Roczna wartość ich sprzedaży wyniosła w sierpniu br. 441 mln zł. Równolegle rośnie...
-
2020-10-07 10:30
Kaufland rozwija asortyment wegański i wegetariański
W ostatnim czasie na rynku obserwuje się coraz większe zainteresowanie produktami roślinnymi, co jest widoczne także w naszych sklepach. Wpływ na to może mieć rosnąca świadomość konsumentów zarówno w zakresie zdrowego odżywiania, jak i sposobu produkcji danego artykułu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Kaufland Polska.
-
2020-10-02 13:02
Handel reaguje na roślinne trendy
Roślinny trend przybiera na sile. Wiedzą o tym producenci i detaliści. Kolejne nowości dla wegetarian i wegan zapełniają sklepowe półki - podaje organizacja RoślinnieJemy.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- Cz 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- Cz 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- Cz 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- Cz 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- Cz 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- Cz 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- Cz 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- Cz 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.