Słowo kluczowe: wsparcie sprzedaży RSS
-
2021-02-23 15:30
Aplikacja Tymbark Quiz promowana w interncie
Tymbark podkreśla, jak ważne jest budowanie i pielęgnowanie trwałych kontaktów i przyjaźni. Bez względu na to, gdzie i jak – najważniejsze, by być razem i dbać o relacje z bliskimi. Właśnie dlatego marka stworzyła...
-
-
2020-12-08 10:52
ASM Sales Force Agency: Nadszedł czas strategicznych decyzji
O zmianach na rynku wsparcia sprzedaży wywołanych pandemią i nowych narzędziach, które wspierają firmy w podejmowaniu strategicznych decyzji rozmawiamy z Pawłem Waśko, Group Account Managerem w ASM Sales Force... -
2020-11-20 13:50
Grupa OEX: Dwukrotny wzrost zysku netto, przyspieszenie dzięki pandemii
Grupa OEX zaraportowała wyniki finansowe za III kwartał 2020 roku, znacząco wyższe niż w analogicznym kwartale roku ubiegłego. Wzrost odnotowały wszystkie segmenty operacyjne. Narastająco, Grupa po 9 miesiącach 2020 roku wypracowała ponad 8,6 mln zł zysku netto przypadającego akcjonariuszom OEX S.A. – ponad dwa razy więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym.
-
2020-11-10 10:20
Produkty marki Andros promowane w internecie
Marka Andros nawiązała współpracę z agencją Plej. Obejmuje ona doradztwo komunikacyjne ukierunkowane na wypracowanie strategii komunikacji marki i jej egzekucję w kolejnych fazach działań. Pierwsze owoce kooperacji będzie można zobaczyć jeszcze w tym roku w digitalu.
-
2020-10-23 11:33
Polozaury wracają do Polomarketu
POLOmarket przedłuża atrakcje związane z obchodami swoich 23-urodzin na kilka najbliższych miesięcy. Pierwszym elementem jest program lojalnościowy z nową linią produktów marki Zavio Prestigio.
-
2020-10-09 11:04
Galerie Carrefour ściągają klientów kartami podarunkowymi
W galeriach Carrefour rozpoczęła się jesienna akcja promująca zakupy w sklepach w poszczególnych centrach handlowych i zlokalizowanych w nich hipermarketach Carrefour.
-
2020-10-02 12:26
Tiger wystartował z drugą edycją loterii konsumenckiej
We wrześniu TIGER wystartował z drugą odsłoną aktywacji NFS HEAT. W loterii codziennie wygrać można nagrody pieniężne, a w finale kultowego Forda Mustang z 1968 roku.
-
2020-09-30 11:54
Bonduelle wspiera sprzedaż Kaszetki promocją konsumencką
Nowy roślinny produkt Bonduelle – Kaszetka: mix warzyw i kasz jest już dostępny na półkach sklepów oraz oferuje promocję konsumencką „Do syta bez ryzyka – satysfakcja gwarantowana”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup produktu, mają możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za zakup Kaszetki Bonduelle, jeżeli nie są wystarczająco usatysfakcjonowani jej smakiem.
-
2020-09-11 09:43
Lubella z nową akcją dla najmłodszych konsumentów
Płatki śniadaniowe Lubella to produkt dedykowany dzieciom, dlatego marka postanowiła przygotować coś specjalnie dla nich, dołączając do opakowań produktów fluorescencyjną zawieszkę. Akcji promocyjnej towarzyszy także...
-
2020-08-24 09:14
Grześki startują ze szkolną loterią
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera...
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 19:50 Raport: Co roku na świecie marnuje się 20 proc. żywności
- 19:18 150 zł brutto podwyżki i nagrody jednorazowe dla pracowników PKN Orlen
- 19:10 GIS wycofuje mięso marki wyprodukowanej dla Lidla
- 18:43 46 proc. konsumentów z Chin chciałoby, żeby jedna firma zaspakajała ich potrzeby
- 18:23 Aldi: 25 euro za pięć testów na obecność koronawirusa
- 17:37 Toruńska burgerownia nie obsługuje policjantów
- 17:35 Amazon zmienił logo aplikacji
- 16:55 Margaryny Flora i Rama w opakowaniach wielokrotnego użytku
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.