wyniki finansowe RSS Non-food Pepco zdecydowało o losach Dealz Non-food Victoria's Secret: Spadek sprzedaży z powodu wyższych rabatów Non-food Właściciel marki Coccodrillo zmniejsza stratę Non-food Prima Moda powiększyła kwartalną stratę E-commerce Lisek.App: W ciągu 1,5 roku udało nam się osiągnąć to, co zajęło Frisco 10 lat Detal Bio Planet zbiera owoce inwestycji i rozwija dropshipping Detal Brytyjska sieć tnie marże i wraca do gry E-commerce Aktywny kupujący wydaje na Allegro 3582 zł. Prowizja platformy wzrosła do 11 proc. E-commerce PrestaShop potroiła liczbę subskrypcji na platformie handlowej RetailTEch Grupa R22 z rekordowymi wynikami dzięki marce MailerLite RetailTEch Cloud Technologies wdraża nową strategię działania Non-food VRG z 2 proc. wzrostem sprzedaży. Biżuteria w górę, odzież w dół Reklama Następna strona