Abyss Glass: Nasze interaktywne lustra łączą kanał e-commerce ze sklepami stacjonarnymi

Lustro, które „rozmawia” z klientem i przedstawia mu ofertę, a także przymierzalnia, która sama podpowie co wybrać i pomoże sfinalizować transakcję – to już rzeczywistość. AByss Glass, firma z Katowic, stworzona przez czterech przyjaciół, podbija nie tylko polski, ale też zagraniczne rynki. Oferuje wynalazek na miarę XXI wieku.
O firmie, jej planach i dotychczasowych wdrożeniach rozmawiamy z Jakubem Kapuścikiem, jednym z założycieli Abyss Glass i jego CTO – dyrektorem ds. technologii.
Jak powstała firma Abyss Glass i skąd wziął się pomysł na interaktywne lustra?
Abyss Glass to bardzo młoda firma. Została założona około 3 lat temu przez czwórkę przyjaciół. Jako założyciele znamy się od czasów gimnazjalnych. Często spotykaliśmy się i rozmawialiśmy na różne tematy. Lustra interaktywne były jednym z nich i okazało się, że akurat one miały zmienić nasze życie.
Pierwszy rok spędziliśmy nad pracą nad możliwie najwyższą jakością odbicia i obrazu. Nasze lustra muszą być wysokiej jakości zwierciadłami, a treść nie może odbiegać jakością od standardowych nośników. Dzięki przywiązaniu dużej wagi do jakości od początku firmy żadne z naszych luster nie uległo awarii.
Czy może Pan opisać, na czym polega „niezwykłość” interaktywnych luster?
Nasze lustro to nie tylko typowe zwierciadło, ale też skuteczny nośnik informacyjny, środek marketingowy oraz narządzie sprzedaży. Wśród najprostszych funkcji można wymienić wyświetlanie reklamy lub informacji, jednak lustra posiadają wiele funkcjonaliści, dzięki czemu jesteśmy w stanie stworzyć indywidualną koncepcję wdrożenia dla klienta, aby nasze produkty najlepiej wpasowały się w jego potrzeby.
Lustra dzięki systemowi analizy wizyjnej są w stanie przedstawiać nam treści "skrojone na miarę". Na przykład kobiecie lustro nie zaproponuje reklamy "pianki do golenia", tylko np. krem do rąk lub cień do oczu. Pozwala nam to na dosyć dokładne targetowanie informacji. Możemy również prosić klienta o uśmiech i dopiero wtedy wyświetlić mu daną treść np. z kodem promocyjnym. Nasze lustra zbierają dane i dzięki temu jesteśmy w stanie przedstawić klientowi szczegółowe raporty dotyczące tego kto i jak reagował i wchodził i interakcję z treściami przedstawianymi na lustrach.
Gdzie zostały do tej pory wdrożone interaktywne lustra firmy Abyss Glass?
Nasze lustra można znaleźć między innymi w sklepach sieci Inglot, gdzie pozwalają klientom na zapisanie swojego wyglądu z wykorzystaniem kosmetyków firmy. Znajdują się także w oddziałach Alior Banku gdzie służą jako efektywne narzędzie do komunikowania nowej oferty.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- NASTĘPNA »
- Pt 19:47 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- Pt 18:50 Bezobsługowy sklep Zinu Shop ruszył w Krakowie
- Pt 18:32 Kościński: Polska gospodarka w latach 2020-2022 będzie najszybciej...
- Pt 18:03 Sfinks złożył w sądzie wniosek o zatwierdzenie układu
- Pt 17:50 Gowin: KPO to plan odbudowy i przebudowy
- Pt 17:12 Do sądu trafił wniosek o zatwierdzenie układu Top Secret
- Pt 16:43 Cyfrowe "paszporty" żywności zwiększą polski eksport
- Pt 16:00 W najbliższą niedzielę sklepy zamknięte
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
- 1 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 2 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 39.18 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Metalowców, 43.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Wyględów), Jana Maklakiewicza, 38.80 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.