AI oraz machine learning - H&M stawia na usługi Google Cloud

Jakie produkty są obecnie dostępne? Gdzie? Jaka jest najlepsza cena? Kiedy dostarczyć towar? Kiedy zamówić? Na te wszystkie pytania może odpowiedzieć sztuczna inteligencja (AI).
"AI" oraz "machine learning" stają się cennymi sprzymierzeńcami w branży detalicznej zarówno w celu optymalizacji łańcucha dostaw, jak i obsługi klienta.
Dlatego też H&M Group rozszerza współpracę z Google i ogłasza strategiczne partnerstwo z Google Cloud. Dział chmury opracuje globalną platformę danych dla modowego giganta. Obie firmy współpracują ze sobą już od jakiegoś czasu, ale teraz zwiększają zakres współpracy.
„Obecnie przyspieszamy cyfryzację, ponieważ wierzymy w zrównoważony wzrost oparty na zaawansowanej analizie i technologii” – powiedział Alan Boehme, dyrektor ds. technologii w H&M Group. Co więcej, współpraca powinna umożliwić dalszy rozwój możliwości analizy danych i sztucznej inteligencji w całej grupie.