Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aplikacja sieci Albert Heijn poprowadzi klientów po sklepie

Holenderska sieć supermarketów Albert Heijn testuje mobilną aplikację, która poprowadzi klientów po sklepowych alejkach. Testy aplikacji, która powstała przy współpracy z firmami Philips i Aisle411, ruszą w 7 maja w sklepie w miejscowości Hoofddorp.
Reklama

Mobilna aplikacja poprowadzi klienta po sklepie w taki sposób, aby zakupy zajęły jak najmniej czasu. Aplikacja nie tylko pokieruje kupujących do odpowiedniej alejki, ale wskaże także konkretne miejsce, w którym znajduje się poszukiwany produkt. Dzięki temu klienci nie będą musieli prosić o pomoc pracowników placówki.

Podobne rozwiązanie było już testowane w dwóch supermarketach AH w Stanach Zjednoczonych oraz w supermarkecie w Dubaju, gdzie dodatkowo za pomocą aplikacji można także dokonywać procesu skanowania i opłacania zakupów przy kasach.

Testy nowego rozwiązania mają potrwać kilka miesięcy. Od ich wyniku będzie zależeć, czy rozwiązanie zostanie wprowadzone na stałe. Aplikacja będzie dla AH również źródłem ciekawych danych o klientach - pokaże jak poruszają się po sklepie oraz w których miejscach się zatrzymują.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum