Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Appchance: Sama aplikacja nie wystarczy. Kluczem do sukcesu jest jej wdrożenie

Aplikacja mobilna jest obecnie jednym z kluczowych elementów strategii omnichannel. Stanowi ona swego rodzaju pomost pomiędzy sprzedażą online i offline. Jednak sama aplikacja mobilna nie wystarczy. Istotne jest jej wypromowanie, rozwijanie, a także właściwy sposób komunikacji z klientem za jej pomocą – mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Przemysław Hanicki, CEO Appchance Group Sp.z o.o. - Digital Commerce Experts.
Reklama
  • Rok 2020 przyspieszył rozwój e-commerce przynajmniej o kilka lat, przyczynił się także do rozwoju segmentu m-commerce.
  • Jak pokazuje raport “Monitor programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia, 2020, w Polsce najczęściej używane funkcje w aplikacjach lojalnościowych to: sprawdzanie aktualnych promocji (59% odpowiedzi), a także wykorzystywanie kuponów rabatowych (54%).
  • Obecnie zdecydowana większość sklepów online korzysta z rozwiązań dostępnych dzięki nowym technologiom. Jest to konieczne, by utrzymywać i przyciągać coraz to nowych klientów, a także pomagać im dobierać produkty do ich indywidualnych potrzeb.

 

W jakim tempie rozwija się rynek m-commerce? Jak na rozwój tego segmentu wpłynęły lockdowny związane z pandemią COVID-19?

Rok 2020 przyspieszył rozwój e-commerce przynajmniej o kilka lat. Pandemia sprawiła, że dla wielu firm rozwój w kierunku e-commerce stał się koniecznością. Ten dynamiczny wzrost jednocześnie przyczynił się do zauważalnego wzrostu inwestycji w aplikacje mobilne. Pandemia przyspieszyła podejmowanie decyzji dotyczących wdrożenia, czy też rozwoju aplikacji mobilnych. Firmy retail są dzisiaj w pełni świadome, że dzięki takim aplikacjom mogą ułatwić zakupy klientom w okresie pandemii, zapewnić bezpieczeństwo zakupów, a przede wszystkim zdobyć zaufanie klientów i utrzymać ich lojalność.

Czy Appchance zaobserwował wzrost liczby zamówień lub zapytań ze strony klientów?

Zdecydowanie mamy więcej pracy, pojawia się też znacznie więcej zapytań. Firmy handlowe poszukują sprawdzonych partnerów, którzy mają doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych, ale też potrafią udzielić kompleksowego wsparcia biznesowego i być przewodnikiem w całym procesie projektowania, wdrażania i marketingu aplikacji. Naszym klientom dajemy coś więcej aniżeli samą aplikację mobilną. Wspólnie z klientem przechodzimy przez proces warsztatowy, w którym staramy się zrozumieć potrzeby użytkowników aplikacji, cele biznesowe firmy, ale także znaleźć USP (unique selling proposition) oferty naszego klienta.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.