Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Barbora powiększyła flotę o 120 Mercedesów

Flotę Barbory, jeden z wiodących sklepów internetowych z żywnością, wzbogaciło 120 nowych Mercedesów. Czerwone sprintery 315 CDI już dowożą internetowe zamówienia mieszkańcom Warszawy, Łodzi, Katowic, Częstochowy, Krakowa, Wrocławia, Trójmiasta i pobliskich miejscowości.
Reklama

120 nowych Mercedesów Barbory

MB Motors wyposażyła Barborę w 120 Mercedesów Sprinterów 315 CDI. Nowa flota pojazdów posiada automatyczne skrzynie biegów, system KEYLESS-START, topowy system multimedialny MBUX z możliwością integracji smartfonów, a wśród rozwiązań wspierających kierowcę znalazły się m.in. czujniki parkowania z tyłu oraz kamera cofania.


Ponadto pojazdy są bogato wyposażone w systemy bezpieczeństwa dostępne w standardzie, takie jak Asystent bocznego wiatru, Adaptacyjne światło hamowania czy Automatyczny układ włączania świateł w zależności od jasności otoczenia. Pojazdy zabudowane izotermą z agregatem, umożliwiającą przewóz żywności w kontrolowanej temperaturze, z zewnątrz wyglądają jak tradycyjne furgony.

Barbora zapewniła szkolenie swoim kierowcom

Barbora zapewniła też swoim kierowcom profesjonalne szkolenie w ramach Akademii Bezpiecznej Jazdy. Szkolenie zostało przeprowadzone przez Mercedes-Benz Vans i MB Motors VAN ProCenter w najnowocześniejszym w Polsce, specjalistycznym Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy Stopnia Wyższego Drivleland w Słabomierzu pod Warszawą. Jego celem była poprawa umiejętności decydujących o bezpieczeństwie, przy jednoczesnym rozwinięciu techniki ecodrivingu.

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność w Polsce.  Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum